Ekipa #GOODTEAM ogłasza nabór! To szansa, by dołączyć do naszego zespołu!
STABILNOŚĆ ZATRUDNIENIA – BEZPIECZNE WARUNKI PRACY – WIELE MOŻLIWOŚCI ROZWOJU
Rozbudowujemy się i rośniemy w siłę!
Zostań pracownikiem jedynego w Europie producenta pamięci komputerowych.
Firma WILK ELEKTRONIK S.A., właściciel marek GOODRAM, GOODRAM Industrial oraz IRDM to wiodący na skalę europejską producent oraz dystrybutor specjalistycznego sprzętu komputerowego z 30-letnim doświadczeniem na rynku.
Największą wartością firmy są ludzie, dlatego szukamy odpowiedniej osoby na stanowisko:
Informatyk (administrator systemu)
Miejsce pracy: Mikołów, Łaziska Górne
nr ref.: 6/INF/2021
Opis stanowiska:
- Instalacja oprogramowania użytkowego/serwerowego
- Zakup sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie
- Realizacja procedur reklamacyjnych sprzętu IT
- Administracja kontami i uprawnieniami użytkowników
- Monitorowanie, konserwacja, diagnostyka, naprawa, sprzętu komputerowego oraz sieci LAN
- Prace w zakresie rozwoju infrastruktury sieciowej
- Prowadzenie dokumentacji infrastruktury sieciowej
- Monitorowanie stanu licencji na oprogramowanie
- Wdrażanie nowego oprogramowania
Oczekujemy:
- Podstawowej umiejętności administracji serwerami Windows
- Znajomości zagadnień związanych z budową sieci LAN/WAN
- Znajomości zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieciowym komputerów oraz smartfonów
- Bardzo dobrej znajomości pakietów biurowych MS Office pozwalających na wsparcie dla pracy użytkowników
- Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
- Dyspozycyjności
- Umiejętności pracy w zespole
- Nastawienia na rozwój techniczny
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełny etat
- Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zasięgu
- Solidny pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz wsparcie współpracowników
- Możliwość rozwoju w strukturach spółki
- Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport oraz liczne świadczenia z ZFŚS
- Absorbującą pracę w zgranym zespole IT