ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
Incident / Change Management (Service Coordinator)
Responsibilities:
- Manage task queue in Service Now and assign task to correct person
- Clean up activities including creation of requests
- Approve RITMs for retirement, simple changes of items
- Interact with service/application owners/managers
- Support our SPOCs or requesters to set up items
Skills:
- Service catalog management knowledge
- ServiceNow knowledge
- English
- Able to listen and translate requirements
- Able to understand the culture differences since we work all over the worldTeam player
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solid Foundations
- Ambitious Projects
- Individual approach and friendly atmosphere
- Famous Brands
- Inspiring Leaders
- Flexibility
- Extra Benefits
- Referral System
Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solid Foundations
- Ambitious Projects
- Individual approach and friendly atmosphere
- Famous Brands
- Inspiring Leaders
- Flexibility
- Extra Benefits
- Referral System