Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. IT

    Ziko Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Opieka i wsparcie w zakresie oprogramowania aptecznego; Monitorowanie komputerów i serwerów aptecznych; Aktualizację systemów operacyjnych, aktualizacje systemowe, sterowniki, firmware; Instalacja i konfiguracja wymaganych aplikacji; Zbieranie statystyk awarii, naprawa...
  • Analityk/ Analityczka bezpieczeństwa IT (SOC)

    PKP CARGO S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Monitorowanie zdarzeń cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym; Wyszukiwanie zależności pomiędzy zdarzeniami, kategoryzowanie zdarzeń; Zbieranie kluczowych informacji, ich analiza i interpretacja w celu eskalacji do odpowiednich linii wsparcia; Przyjmowanie...
  • Technik Informatyk

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ sp. z o.o.   Klecza Dolna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Wspierać dział IT (i nie tylko) w codziennych potyczkach technologicznych, Dbać o to, żeby nasze komputery, sieć i centrala telefoniczna działały jak trzeba, Tworzyć zestawienia danych w SQL, bo tabelki nie zrobią się same, Diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne, Monitorować...
  • Customer Care Agent - Fluent Danish or Norwegian

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
  • Customer Care Agent - Fluent English

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Junior Card Dispute Specialist - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Junior Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT i Administracji Systemów

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa i wsparcie użytkowników systemów oraz aplikacji biurowych; Zarządzanie sprzętem IT: konserwacja i zakup nowego sprzętu; Instalacja oprogramowania i sprzętu; Zarządzanie budżetem na sprzęt informatyczny; Administracja infrastrukturą serwerową i sieciową;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. IT Kraków
Incident Analyst with German (training in Germany)

Incident Analyst with German (training in Germany)

Antal International
Kraków
praca stacjonarna
3513 dni temu

Incident Analyst with German (training in Germany)

Antal SSC/BPO

Antal International jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.

For our Client a global leader in its field we are currently looking for motivated individuals who will supporting the German and Austrian businesses in their retail operations by resolving incidents related to IT systems.

Stanowisko

·                       Acting as 1st line Service Desk support to German and Austrian Retail sites with the objective to resolve incidents related to specific service processes, hardware and software (in German) - Work in shifts to guarantee 24/7 support

·                       Management of incidents / customer care directly via phone with e.g. gas station owners, teams, technicians in the field, etc.

·                       Work with an internal request tracking tool

·                       Supervision and escalation of software and hardware incidents to 3rd parties or other teams

·                       Maintenance and development of crucial IT know-how

·                       Support of project delivery run by the IT Department

Wymagania

·                       Advanced German (written and spoken)

·                       Intermediate English is an asset

·                       Interest in retail business and related IT

·                       Basic knowledge of operating systems Windows, Linux

·                       Basic knowledge of MS Office, Open Office

·                       Basic interest in IT networks

·                       Ability to manage customer expectations over the phone

·                       High customer service orientation

·                       Ability to work in an international and diverse team

·                       Sound analytical skills, high precision and accuracy

·                       Good communication and interpersonal skills

·                       Problem solving skills and stress resistance

·                       High engagement and responsibility for assigned tasks/actions

·                       Willingness and ability to learn and continuously improve your IT incident analyst competencies

Co oferujemy

·                       Ability to work in global corporation based on international standards.

·                       Employment contract with an internal service company

·                       Attractive benefits package (medical package, group life insurance, recreation card, lunches, etc.)

·                       Technical and soft skills training offer

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. IT

    Ziko Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Opieka i wsparcie w zakresie oprogramowania aptecznego; Monitorowanie komputerów i serwerów aptecznych; Aktualizację systemów operacyjnych, aktualizacje systemowe, sterowniki, firmware; Instalacja i konfiguracja wymaganych aplikacji; Zbieranie statystyk awarii, naprawa...
  • Analityk/ Analityczka bezpieczeństwa IT (SOC)

    PKP CARGO S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Monitorowanie zdarzeń cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym; Wyszukiwanie zależności pomiędzy zdarzeniami, kategoryzowanie zdarzeń; Zbieranie kluczowych informacji, ich analiza i interpretacja w celu eskalacji do odpowiednich linii wsparcia; Przyjmowanie...
  • Technik Informatyk

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ sp. z o.o.   Klecza Dolna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Wspierać dział IT (i nie tylko) w codziennych potyczkach technologicznych, Dbać o to, żeby nasze komputery, sieć i centrala telefoniczna działały jak trzeba, Tworzyć zestawienia danych w SQL, bo tabelki nie zrobią się same, Diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne, Monitorować...
  • Customer Care Agent - Fluent Danish or Norwegian

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
  • Customer Care Agent - Fluent English

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Junior Card Dispute Specialist - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Junior Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT i Administracji Systemów

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa i wsparcie użytkowników systemów oraz aplikacji biurowych; Zarządzanie sprzętem IT: konserwacja i zakup nowego sprzętu; Instalacja oprogramowania i sprzętu; Zarządzanie budżetem na sprzęt informatyczny; Administracja infrastrukturą serwerową i sieciową;...