Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Starszy Technik HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • SAP Functional Consultant

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Asystent do działu IT

    Klient portalu Praca.pl   Lesznowola    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; nadzór nad siecią firmową oraz serwerownią; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych...
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
  • Technik w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nazwa stanowiska: technik Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Wsparcie pracowników SPNJO w zakresie korzystania z systemu USOS i innych systemów informatycznych w SPNJO. Przygotowywanie zestawień i opracowywanie danych na podstawie systemu USOS. Nadzór nad systemami i...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Junior IT Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
Zobacz więcej ofert pracy

I/II linia wsparcia

TeamQuest
Warszawa
praca stacjonarna
1304 dni temu
TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Naszym klientem jest firma, która od ponad stu lat opracowuje unikalne produkty i rozwiązania, które przynoszą korzyści społeczeństwu i firmom. Motto firmy pozostało niezmienione od początku działalności i brzmi: „Dążymy do doskonałości”. Klient poszukuje osoby, która będzie odpowiedzialna za IT support, który zapewni skuteczne wsparcie techniczne i wysoki poziom obsługi klientów w szybko zmieniającym się środowisku, w którym kluczem jest zadowolenie i sukces klienta. Rola będzie obejmowała obsługę i rozwiązywanie problemów związanych z komputerami stacjonarnymi / laptopami / drukarkami / aplikacjami oraz podstawowe rozwiązywanie problemów z siecią / serwerem i administracją. System pracy jest trzy zmianowy. Obecnie klient poszukuje osoby na stanowisko:
I/II linia wsparcia
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 47800#21050047
Zakres obowiązków:
  • Zapewnienie wsparcia dla Klientów na pierwszej i drugiej linii wsparcia dla wszystkich usług IT
  • Zapewnienie wsparcia IT, w tym naprawa problemów ze sprzętem i oprogramowaniem komputera stacjonarnego / laptopa / urządzenia mobilnego oraz błędów i zgłoszeń serwisowych (zapytania, instalacje, przeniesienia, dodania i zmiany)
  • Obsługa systemów operacyjnych i aplikacji Microsoft
  • Pisanie i aktualizowanie dokumentacji bazy wiedzy technicznej
  • Sugerowanie pomysłów na ciągłe doskonalenie, które można rozszerzyć na szerszy zespół
  • Praca 24/7 (stałe 3 zmiany od poniedziałku do piątku, support w weekendy w zależności od grafiku)
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2/C1) oraz angielskiego
  • 1 - 2 lat doświadczenia w środowisku wsparcia technicznego, call center lub help desk
  • 2 lata doświadczenia w rozwiązywaniu problemów z serwerowymi i stacjonarnymi systemami operacyjnymi Microsoft
  • Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem (np.: błędy, konfiguracje drukarek, w tym ponowne instalowanie sterowników i zmiana opcji drukarki w systemie Windows)
  • Pakiety antywirusowe dla przedsiębiorstw (Webroot Secure Anywhere Business Endpoint Protection)
  • Technologie tworzenia kopii zapasowych (np. Datto)
  • Znajomość najlepszych praktyk ITIL
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjna pensja
  • Pakiet świadczeń:
    • opieka medyczna
    • karta Multisport
    • ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do języka angielskiego
  • Szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne, branżowe, międzynarodowe
  • Certyfikacja umiejętności - opłacana przez firmę
  • Możliwości rozwoju zawodowego na stanowiska eksperckie, seniorskie, III linię wsparcia
  • Doświadczenie w międzynarodowej firmie o globalnym zasięgu
W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z 29 sierpnia 1997r Dz. Ust. Nr 133 poz. 883" Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana 3a/21 do celów rekrutacji pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/iż administratorem moich danych jest TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana 3a/21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych.
TeamQuest został wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 11118

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Starszy Technik HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • SAP Functional Consultant

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Asystent do działu IT

    Klient portalu Praca.pl   Lesznowola    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; nadzór nad siecią firmową oraz serwerownią; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych...
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
  • Technik w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nazwa stanowiska: technik Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Wsparcie pracowników SPNJO w zakresie korzystania z systemu USOS i innych systemów informatycznych w SPNJO. Przygotowywanie zestawień i opracowywanie danych na podstawie systemu USOS. Nadzór nad systemami i...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Junior IT Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...