Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników; analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania; szkolenie oraz mentoring młodszych...
  • Pracownik działu IT

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i aplikacjami na stacjach roboczych, wideokonferencjach, CCTV, terminalach WMS, kontroli dostępu, systemach czasu pracy i obecności, Szkolenie pracowników z zakresu aplikacji użytkowych działających w Grupie CANPACK,...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Maps Data Reviewer with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Work model: work from the office Standard working hours What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków....
  • Maps Data Reviewer with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • F&A Consultant (SAP S/4HANA implementation in operations)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • F&A Consultant (SAP S/4HANA implementation in operations)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik I-wszej linii wsparcia Warszawa
I i II linia wsparcia - IT Service Desk Specialist

I i II linia wsparcia - IT Service Desk Specialist

TeamQuest
Warszawa
praca stacjonarna
1599 dni temu
TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Naszym klientem jest firma, która od ponad stu lat rozwija unikalne produkty i rozwiązania, które przynoszą korzyści społeczeństwu i firmom. Motto firmy pozostało niezmienione od początku działalności i brzmi: „Dążymy do doskonałości”. Historia rozpoczęła się od wynalezienia ołówka automatycznego „Ever-Sharp” (zawsze ostre). Od tego czasu regularnie opracowują innowacyjne produkty. Wprowadzili na rynek m.in. pierwsze japońskie telewizory i radia, a także pierwsze na świecie kalkulatory LCD. I to był dopiero początek. Po upływie wieku nadal wprowadzają innowacje dzięki nagradzanym produktom z wielu różnych sektorów, takich jak rozwiązania dokumentowe, usługi zarządzane, rozwiązania wizualne i rozwiązania energetyczne, a także wyposażenie punktów sprzedaży. Obecnie ludzie szukają swojego zespołu na stanowisko:
I i II linia wsparcia - IT Service Desk Specialist
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 40550#20080032
Zakres obowiązków:
  • Zapewnienie wsparcia dla Klientów na pierwszej i drugiej linii wsparcia dla wszystkich usług IT oraz zapewnienie wstępnej diagnostyki incydentów pierwszego poziomu (incydentów i zgłoszeń) zgodnie z umową SLA
  • Zapewnienie wsparcia IT, w tym naprawa problemów ze sprzętem i oprogramowaniem komputera stacjonarnego / laptopa / urządzenia mobilnego oraz błędów i zgłoszeń serwisowych (zapytania, instalacje, przeniesienia, dodania i zmiany)
  • Obsługa systemów operacyjnych i aplikacji Microsoft
  • Pisanie i aktualizowanie dokumentacji bazy wiedzy technicznej
  • Sugerowanie pomysłów na ciągłe doskonalenie, które można rozszerzyć na szerszy zespół
  • Praca 24/7 (stałe 3 zmiany od poniedziałku do piątku, support w weekendy w zależności od grafiku)
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1) - nie wymagamy znajomości języka polskiego
  • 1 - 2 lat doświadczenia w środowisku wsparcia technicznego, call center lub help desk
  • 2 lata doświadczenia w rozwiązywaniu problemów z serwerowymi i stacjonarnymi systemami operacyjnymi Microsoft
  • Dobra znajomość i doświadczenie w rozwiązywaniu problemów z:
    • Active Directory
    • Office365 Business
    • sieciami TCP / IP
    • firewall'ami i switch"ami
    • Group Policy
    • DHCP, DNS
  • Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem (np.: błędy, konfiguracje drukarek, w tym ponowne instalowanie sterowników i zmiana opcji drukarki w systemie Windows)
  • Pakiety antywirusowe dla przedsiębiorstw (Webroot Secure Anywhere Business Endpoint Protection)
  • Technologie tworzenia kopii zapasowych (np. Datto)
  • Znajomość najlepszych praktyk ITIL

Cechy kandydata:

  • Doskonała obsługa Klienta
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Interesuje się poznawaniem obecnych / nowych / przyszłych technologii, aby pomóc firmie, klientom, sobie i ich zespołowi
  • Jest w stanie zarządzać własnym czasem i zadaniami / nadać mu priorytety, aby zadania mogły być wykonywane w sposób satysfakcjonujący dla Klienta
  • Elastyczny, entuzjastyczny, pracowity i zaangażowany w karierę w branży IT
  • Doskonałe umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów
  • Dobre umiejętności interpersonalne (empatia, zręczność werbalna itp.)
  • Zdolność do szybkiego uczenia się nowych systemów i procesów


Dodatkowe atuty:

  • Certyfikaty techniczne: fundament ITIL, SDI, CompTIA, A +, MSCE a plus
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjna pensja
  • Pakiet świadczeń:
    • opieka medyczna
    • karta Multisport
    • ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do języka angielskiego (250 zł/miesiąc) lub zajęcia w firmie
  • Szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne, branżowe, międzynarodowe
  • Certyfikacja umiejętności - opłacana przez firmę
  • Możliwości rozwoju zawodowego na stanowiska eksperckie, seniorskie, III linię wsparcia
  • Doświadczenie w międzynarodowej firmie o globalnym zasięgu
W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z 29 sierpnia 1997r Dz. Ust. Nr 133 poz. 883" Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana 3a/21 do celów rekrutacji pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/iż administratorem moich danych jest TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana 3a/21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych.
TeamQuest został wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 11118

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników; analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania; szkolenie oraz mentoring młodszych...
  • Pracownik działu IT

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i aplikacjami na stacjach roboczych, wideokonferencjach, CCTV, terminalach WMS, kontroli dostępu, systemach czasu pracy i obecności, Szkolenie pracowników z zakresu aplikacji użytkowych działających w Grupie CANPACK,...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Maps Data Reviewer with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Work model: work from the office Standard working hours What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków....
  • Maps Data Reviewer with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • F&A Consultant (SAP S/4HANA implementation in operations)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • F&A Consultant (SAP S/4HANA implementation in operations)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....