TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Naszym klientem jest firma, która od ponad stu lat rozwija unikalne produkty i rozwiązania, które przynoszą korzyści społeczeństwu i firmom. Motto firmy pozostało niezmienione od początku działalności i brzmi: „Dążymy do doskonałości”.
Historia rozpoczęła się od wynalezienia ołówka automatycznego „Ever-Sharp” (zawsze ostre). Od tego czasu regularnie opracowują innowacyjne produkty. Wprowadzili na rynek m.in. pierwsze japońskie telewizory i radia, a także pierwsze na świecie kalkulatory LCD. I to był dopiero początek.
Po upływie wieku nadal wprowadzają innowacje dzięki nagradzanym produktom z wielu różnych sektorów, takich jak rozwiązania dokumentowe, usługi zarządzane, rozwiązania wizualne i rozwiązania energetyczne, a także wyposażenie punktów sprzedaży.
Obecnie ludzie szukają swojego zespołu na stanowisko:
I i II linia wsparcia - IT Service Desk Specialist
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 40550#20080032
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie wsparcia dla Klientów na pierwszej i drugiej linii wsparcia dla wszystkich usług IT oraz zapewnienie wstępnej diagnostyki incydentów pierwszego poziomu (incydentów i zgłoszeń) zgodnie z umową SLA
- Zapewnienie wsparcia IT, w tym naprawa problemów ze sprzętem i oprogramowaniem komputera stacjonarnego / laptopa / urządzenia mobilnego oraz błędów i zgłoszeń serwisowych (zapytania, instalacje, przeniesienia, dodania i zmiany)
- Obsługa systemów operacyjnych i aplikacji Microsoft
- Pisanie i aktualizowanie dokumentacji bazy wiedzy technicznej
- Sugerowanie pomysłów na ciągłe doskonalenie, które można rozszerzyć na szerszy zespół
- Praca 24/7 (stałe 3 zmiany od poniedziałku do piątku, support w weekendy w zależności od grafiku)
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1) - nie wymagamy znajomości języka polskiego
- 1 - 2 lat doświadczenia w środowisku wsparcia technicznego, call center lub help desk
- 2 lata doświadczenia w rozwiązywaniu problemów z serwerowymi i stacjonarnymi systemami operacyjnymi Microsoft
- Dobra znajomość i doświadczenie w rozwiązywaniu problemów z:
- Active Directory
- Office365 Business
- sieciami TCP / IP
- firewall'ami i switch"ami
- Group Policy
- DHCP, DNS
- Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem (np.: błędy, konfiguracje drukarek, w tym ponowne instalowanie sterowników i zmiana opcji drukarki w systemie Windows)
- Pakiety antywirusowe dla przedsiębiorstw (Webroot Secure Anywhere Business Endpoint Protection)
- Technologie tworzenia kopii zapasowych (np. Datto)
- Znajomość najlepszych praktyk ITIL
Cechy kandydata:
- Doskonała obsługa Klienta
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Interesuje się poznawaniem obecnych / nowych / przyszłych technologii, aby pomóc firmie, klientom, sobie i ich zespołowi
- Jest w stanie zarządzać własnym czasem i zadaniami / nadać mu priorytety, aby zadania mogły być wykonywane w sposób satysfakcjonujący dla Klienta
- Elastyczny, entuzjastyczny, pracowity i zaangażowany w karierę w branży IT
- Doskonałe umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów
- Dobre umiejętności interpersonalne (empatia, zręczność werbalna itp.)
- Zdolność do szybkiego uczenia się nowych systemów i procesów
Dodatkowe atuty:
- Certyfikaty techniczne: fundament ITIL, SDI, CompTIA, A +, MSCE a plus
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjna pensja
- Pakiet świadczeń:
- opieka medyczna
- karta Multisport
- ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie do języka angielskiego (250 zł/miesiąc) lub zajęcia w firmie
- Szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne, branżowe, międzynarodowe
- Certyfikacja umiejętności - opłacana przez firmę
- Możliwości rozwoju zawodowego na stanowiska eksperckie, seniorskie, III linię wsparcia
- Doświadczenie w międzynarodowej firmie o globalnym zasięgu