Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Pomocnik biurowy

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Sławno    praca stacjonarna
    asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska Wgrywanie do systemu oraz podstawowe opisywanie faktur Inne prace administracyjno-biurowe Wymagania Minimum wykształcenie średnie Podstawowa znajomość języka angielskiego Skrupulatność i obowiązkowość Umiejętność sprawnej obsługi komputera Mile widziane doświadczenie...
  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    NES Fircroft   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Obowiązki: Ogólna obsługa biura sekretariatu; Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą przedsiębiorstwa; Nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji w firmie; Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych; Tłumaczenie tekstów; Koordynacja sal konferencyjnych i obsługa...
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Asystent / Asystentka ds. administracji biura serwisu

    STRABAG PFS   Wałbrzych    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: wsparcie działań biura - działu serwisu; prace administracyjne, kontakt z klientem; prowadzenie bieżącej dokumentacji serwisowej; pomoc w rozliczaniu prac techników i firm zewnętrznych;
  • Pracownik

    PKO Bank Polski   Białystok, 1000-Lecia Państwa Polskiego 6    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie
    5 dni
    W naszym zespole na co dzień: weryfikujesz wnioski kredytowe pod względem kompletności dokumentacji; ewidencjonujesz wnioski kredytowe w Sharepoint - kontaktujesz się z pośrednikami w celu uzupełnienia dokumentacji; wspierasz zespół w skanowaniu dokumentacji; wspierasz zespół w...
  • Pracownik Wsparcia Administracyjnego

    Brush Brothers sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obsługa korespondencji (poczta, kurier). Archiwizacja dokumentów. Zarządzanie zaopatrzeniem i organizacja biura. Obsługa sprzętu biurowego. Przyjmowanie gości i organizacja spotkań. Planowanie podróży służbowych. Współpraca z dostawcami usług (np. IT, transport). Przygotowywanie umów...
  • Administrative Assistant in Equipment and Logistics Division / Logistics and Services Unit / Central Logistics Support Sector

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    6 dni
    Duties and tasks linked to the post: To manage inventory –keeping updated list of items; Planning, organization, and budgeting of complex travel itineraries; To encode data in the Agency’s systems and databases; To create and manage Excel and SharePoint databases, keeping them up to date;...
Zobacz więcej ofert pracy

HSEQ Assistant

Global Wind Service Poland Sp. z o. o.
Szczecin
praca stacjonarna
2623 dni temu

Ogłoszenie numer: 1704192, from 2017-07-13

Global Wind Service jest jedną z największych firm w Europie, oferującą instalację i serwisowanie turbin wiatrowych na całym świecie. Dzięki właściwym ludziom, odpowiednim narzędziom i pełnej elastyczności dbamy o to, by zapewnić Klientom najlepsze rozwiązania o najwyższej jakości.

HSEQ Assistant

Location: Szczecin

 

Job description

GWS Wind Service A/S is an international company providing manpower and expertise for installation and service of wind turbines. We face the highest demands from our clients with respect to safety and reaching a “zero harm” work environment.


Due to our continued growth and the urgent need to improve our safety performance, Global Wind Service expends organization with HSEQ Assistant supporting with administrations tasks within safety and quality. The position is ideal for persons who would like to develop themselves and GWS will take care of your introduction to the position and provide any needed specialized training.


Employment is located in our office in Szczecin, Poland with reference directly to HSEQ Director Claus
Nielsen in Denmark. Travelling days can occur.

Requirements

Key Responsibilities:
  • Responsible for safety mailbox
  • Assisting in the administration and further development of HSE Policy, procedures Manuals and Standards
  • Maintaining our Simpli system for recording, reporting and investigation injuries, accidents and dangerous occurrences, including follow up on Safety mailbox
  • Assist HSE Director in the preparation of weekly and monthly safety reports.
  • Back office for HSEQ Director and support the HSEQ team
  • Contact person to HSEQ Team supporter
  • Other duties as assigned and required
  • Supporting in reporting to different Work Authorities
Person specification:
  • Office administration and / or office support experience; strong administrative and organizational skills and ability to prioritize and handle  multiple simultaneous tasks
  • Strong Microsoft Office, Word, PowerPoint, and Excel skills
  • Ability to work independently on own initiative with minimal supervision
  • Ability to interpret and apply safety legislation and policy
  • Ability to respond positively to change and maintain flexibility
  • Demonstrable enthusiasm for working with a varied client group (internal & external) with an understanding and awareness of the diverse culture of the organization
Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Pomocnik biurowy

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Sławno    praca stacjonarna
    asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska Wgrywanie do systemu oraz podstawowe opisywanie faktur Inne prace administracyjno-biurowe Wymagania Minimum wykształcenie średnie Podstawowa znajomość języka angielskiego Skrupulatność i obowiązkowość Umiejętność sprawnej obsługi komputera Mile widziane doświadczenie...
  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    NES Fircroft   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Obowiązki: Ogólna obsługa biura sekretariatu; Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą przedsiębiorstwa; Nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji w firmie; Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych; Tłumaczenie tekstów; Koordynacja sal konferencyjnych i obsługa...
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Asystent / Asystentka ds. administracji biura serwisu

    STRABAG PFS   Wałbrzych    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: wsparcie działań biura - działu serwisu; prace administracyjne, kontakt z klientem; prowadzenie bieżącej dokumentacji serwisowej; pomoc w rozliczaniu prac techników i firm zewnętrznych;
  • Pracownik

    PKO Bank Polski   Białystok, 1000-Lecia Państwa Polskiego 6    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie
    5 dni
    W naszym zespole na co dzień: weryfikujesz wnioski kredytowe pod względem kompletności dokumentacji; ewidencjonujesz wnioski kredytowe w Sharepoint - kontaktujesz się z pośrednikami w celu uzupełnienia dokumentacji; wspierasz zespół w skanowaniu dokumentacji; wspierasz zespół w...
  • Pracownik Wsparcia Administracyjnego

    Brush Brothers sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obsługa korespondencji (poczta, kurier). Archiwizacja dokumentów. Zarządzanie zaopatrzeniem i organizacja biura. Obsługa sprzętu biurowego. Przyjmowanie gości i organizacja spotkań. Planowanie podróży służbowych. Współpraca z dostawcami usług (np. IT, transport). Przygotowywanie umów...
  • Administrative Assistant in Equipment and Logistics Division / Logistics and Services Unit / Central Logistics Support Sector

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    6 dni
    Duties and tasks linked to the post: To manage inventory –keeping updated list of items; Planning, organization, and budgeting of complex travel itineraries; To encode data in the Agency’s systems and databases; To create and manage Excel and SharePoint databases, keeping them up to date;...