Do nowo tworzonego centrum kompetencyjnego w Krakowie szukamy ludzi, którzy będą wspierać i optymalizować procesy z sektora HR. Jeśli jesteś ambitny i lubisz podejmować nowe wyzwania, szukasz stabilnej pracy w międzynarodowym środowisku, gdzie możesz rozwijać swoje umiejętności i znajomość języków obcych – koniecznie aplikuj!
HR Team Leader with German
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
- Aktywny udział w tworzeniu, a następnie zarządzanie zespołem (6 – 11 osób)
- Odpowiedzialność za wszystkie procesy związane z obsługą HR w powierzonym obszarze
- Przygotowywanie raportów i analiz dla dyrektora oddziału
- Czynny udział w procesie transferu wiedzy do nowo tworzonego GBS w Krakowie
- Współpraca z klientami wewnętrznymi w globalnej strukturze w celu zapewnienia najwyższej jakości usług
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie - preferowany kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi
- Co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Doświadczenie w branży HR - minimum 5 lat
- Doświadczenie w HR w jednym z dwóch obszarów: Global Mobility albo Learning&Development
- Samodzielność, skrupulatność i umiejętność organizowania pracy własnej i innych
- Doświadczenie w Customer Service lub sektorze BPO/SSC będzie niewątpliwym atutem
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)
- Znajomość języka niemieckiego (min. poziom B2)
- Bardzo dobra znajomość Excela oraz pakietu MS Office
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz logicznego myślenia
- Wysokie kompetencje kierownicze
- Umiejętność pracy w zespole
Co oferujemy?
- Realną możliwość szybkiego rozwoju związaną z zatrudnieniem w nowo tworzonym Global Business Solutions Centre
- Pełne przeszkolenie z zakresu procesów i używanych narzędzi
- Pracę w międzynarodowym środowisku (praca w języku niemieckim i angielskim)
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet dodatkowych benefitów (w tym ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin, karta Multisport)