- Wykonywanie działań opartych na transakcjach w systemie HRIS i jego narzędziach / aplikacjach
- Skuteczne odpowiadanie / rozwiązywanie standardowych i niestandardowych pytań / problemów związanych z systemem
- Zobowiązanie, że odpowiedzi na zapytania są udzielane, a czynności transakcyjne przetwarzane w sposób profesjonalny, wydajny i terminowy, zgodnie z wytycznymi SLA
- Zapewnienie wysokiej jakości zarządzania danymi (dokładność, spójność i aktualizacja danych) w systemie HRIS
- Edukowanie lokalnych administratorów w zakresie korzystania z systemu
- Zbieranie danych, w tym kontrole jakości i gromadzenie brakujących danych, w celu przetworzenia sprawy / zapytania (jeśli to konieczne)
CHĘTNIE Z TOBĄ POROZMAWIAMY, JEŻELI:
- Masz wykształcenie wyższe lub zawodowe w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, administracji lub pokrewnym
- Komunikujesz się biegle w języku angielskim (dobra znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem)
- Znasz MS Excel na poziomie średnio-zaawansowanym
- Masz podstawową wiedzę na temat usług wspólnych oraz procesów, programów i polityk płacowych
- Lubisz rozmawiać z ludźmi, rozwiązywać ich problemy i świetnie komunikujesz się zarówno ustnie jak i pisemnie
- Masz doświadczenie w SSC - idealnie, jeżeli nie, chętnie damy Ci szansę na zawodowy start!
- Szansę na rozpoczęcie zawodowej kariery w dynamicznym, międzynarodowym środowisku w jednej z największych firm logistycznych na świecie
- Pracę w modelu hybrydowym, również po zakończwniu pandemii
- Dostęp i regularne wpłaty środków do platformy benefitowej Medicover Benefits
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie zdrowotne
As a global organization, and as part of the CMA CGM Group, diversity is critical to our business success; only when we can reflect the cultures, languages, behaviors and local knowledge of our customers, we can succeed. By employing people with different experiences and abilities, we expand our knowledge and increase our creativity and innovation.
Please note: Legitimate CEVA Logistics recruitment processes include communication with candidates through recognized professional networks, such as LinkedIn or via an official company email address: firstname.lastname@cevalogistics.com. We recommend that you do not respond to unsolicited business propositions and/or offers from people with whom you are unfamiliar.
Poznaj
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland
Dlaczego warto?
CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.
Proces rekrutacji
-
Krok
Przesłanie aplikacji
-
Krok
Rozmowa telefoniczna
-
Krok
Spotkanie rekrutacyjne
Opinie o pracodawcy
-
-
Katarzyna Szpałek
L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA
Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.
-
-
Magda Kwiatkowska
Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA
W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.
Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.
Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność. -
-
Peter Püringer
Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA
Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.