WHAT ARE YOU GOING TO DO?
- Coordinating of the employee’s employment process (documents, contract, H&S etc.)
- Updating HR systems - local and global as indicated
- Supporting employees in communication of processes (employment, benefits), preparation of salary certificates etc.
- Checking the expiry dates for medical health checks and H&S trainings
- Supervision on time management system - checking accuracy and data correctness
- Recruiting appropriate staff for CL business
- Supporting conduction and coordination of trainings and workshops within given CEVA policy
- Participation in local / central HR projects
WHAT ARE WE LOOKING FOR?
- At least 2 years experience
- Knowledge of MS Office
- Practical knowledge of labour law issues
- Accuracy, regularity, communication skills, can-do approach
- Desirable: University degree
- Desirable: English skills
- Full time job contract with CEVA
- Quite independent job in global organization
- Multiple development opportunities
- Market competitive package (bonus, private medical care, life insurance, benefit system)
As a global organization, and as part of the CMA CGM Group, diversity is critical to our business success; only when we can reflect the cultures, languages, behaviors and local knowledge of our customers, we can succeed. By employing people with different experiences and abilities, we expand our knowledge and increase our creativity and innovation.
Please note: Legitimate CEVA Logistics recruitment processes include communication with candidates through recognized professional networks, such as LinkedIn or via an official company email address: firstname.lastname@cevalogistics.com. We recommend that you do not respond to unsolicited business propositions and/or offers from people with whom you are unfamiliar.
Poznaj
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland
Dlaczego warto?
CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.
Proces rekrutacji
-
Krok
Przesłanie aplikacji
-
Krok
Rozmowa telefoniczna
-
Krok
Spotkanie rekrutacyjne
Opinie o pracodawcy
-
-
Katarzyna Szpałek
L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA
Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.
-
-
Magda Kwiatkowska
Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA
W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.
Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.
Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność. -
-
Peter Püringer
Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA
Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.