specjalista (mid) umowa o pracę / o dzieło / kontrakt B2B pełny etat
5 godz.
TWOJE ZADANIA Prowadzenie prezentacji systemów Comarch ERP u obecnych i potencjalnych klientów (obszary: finanse i księgowość, środki trwałe, kadry i płace, controlling) Analiza potrzeb biznesowych klientów w zakresie wymagań dla systemu informatycznego; Wsparcie merytoryczne w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Do Twoich zadań należeć będzie: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, tj.: akta osobowe, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, nadzorowanie przestrzegania przepisów prawa pracy oraz aktualizowanie dokumentacji kadrowej, weryfikowanie czasu i planów pracy...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej firmy; samodzielne naliczanie listy płac oraz jej elementów składowych; ewidencja listy płac na kontach księgowych; przygotowywanie deklaracji do zewnętrznych instytucji (ZUS, GUS, PEFRON, US); przygotowywanie raportów i danych płacowych dla...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Naliczanie wynagrodzeń i prawidłowe sporządzanie list płac pracowników, zatrudnionych na podstawie umów zlecenie i umów o pracę, Sporządzanie deklaracji ZUS Sporządzanie korekt dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych, Sporządzanie informacji o dochodach oraz o pobranych zaliczkach...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy; przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday);obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; zapewnienie zgodności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie akt osobowych pracowników i pozostałej dokumentacji pracowniczej; Obsługa procesu PPK; Zapewnienie prawidłowości danych w systemie; Opracowywanie danych do naliczania list płac (benefity i inne potrącenia, ekwiwalenty za niewykorzystany...
Twoje zadania rekrutacja pracowników na stanowiska niższego szczebla, obsługa kadrowa pracowników (zatrudnianie, prowadzenie akt, rozwiązywanie umów, przygotowywanie rozliczeń, legalizacja), aktywna współpraca z klientami, tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń na portalach oraz w mediach...
If you are interested in develop your career in HR area - read more below :)
For our Client - an international company and producer of renewable raw materials - we are looking for candidates to HR Department.
HR Specialist with French
Zabierzów
Nr ref.: 5688
Requirements:
You have 1 year of professional experience in the international environment
You have a drive for Human Resources
You have at least a Bachelor’s degree or equivalent in relevant field of study
You speak fluent French and excellent English (level B2/ C1). The ability to work also in a third language (for example Finnish, Russian, German) is considered an asset
You are comfortable working with software and different systems: strong Excel skills are an advantage
You have strong communication skills and a positive attitude
Responsibilities:
Support the local company's units in France in various administrative tasks related to recruitment, reporting, training or the employment life-cycle. Your working language will be primarily French
Provide advice to employees or managers related to HR processes, policies and questions
Ensure HR data quality in our HR systems
Run the HR data reports
Co-operate with HR business partners at UPM’s mills and office sites
Participate in additional HR projects and initiatives
We offer:
Employment contract
Attractive salary with language bonus
Opportunity to participate in interesting transformation projects
specjalista (mid) umowa o pracę / o dzieło / kontrakt B2B pełny etat
5 godz.
TWOJE ZADANIA Prowadzenie prezentacji systemów Comarch ERP u obecnych i potencjalnych klientów (obszary: finanse i księgowość, środki trwałe, kadry i płace, controlling) Analiza potrzeb biznesowych klientów w zakresie wymagań dla systemu informatycznego; Wsparcie merytoryczne w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Do Twoich zadań należeć będzie: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, tj.: akta osobowe, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, nadzorowanie przestrzegania przepisów prawa pracy oraz aktualizowanie dokumentacji kadrowej, weryfikowanie czasu i planów pracy...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej firmy; samodzielne naliczanie listy płac oraz jej elementów składowych; ewidencja listy płac na kontach księgowych; przygotowywanie deklaracji do zewnętrznych instytucji (ZUS, GUS, PEFRON, US); przygotowywanie raportów i danych płacowych dla...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Naliczanie wynagrodzeń i prawidłowe sporządzanie list płac pracowników, zatrudnionych na podstawie umów zlecenie i umów o pracę, Sporządzanie deklaracji ZUS Sporządzanie korekt dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych, Sporządzanie informacji o dochodach oraz o pobranych zaliczkach...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy; przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday);obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; zapewnienie zgodności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie akt osobowych pracowników i pozostałej dokumentacji pracowniczej; Obsługa procesu PPK; Zapewnienie prawidłowości danych w systemie; Opracowywanie danych do naliczania list płac (benefity i inne potrącenia, ekwiwalenty za niewykorzystany...
Twoje zadania rekrutacja pracowników na stanowiska niższego szczebla, obsługa kadrowa pracowników (zatrudnianie, prowadzenie akt, rozwiązywanie umów, przygotowywanie rozliczeń, legalizacja), aktywna współpraca z klientami, tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń na portalach oraz w mediach...