Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Kontroler HR

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Dołącz do Medicover jako Starszy Kontroler HR i rozwijaj swoje umiejętności! Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze HR i finansów? Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, aby wpłynąć na przyszłość opieki zdrowotnej? Dołącz do Medicover Polska jako Starszy Kontroler HR! Twoje...
  • Administrator ds. czasu pracy

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Sulechów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków Planowanie czasu pracy, sporządzanie harmonogramów, zgodnie z przepisami prawa; Bieżące monitorowanie danych w systemie RCP dotyczących czasu pracy oraz jego rozliczanie; Stała praca nad wzrostem wydajności organizacji poprzez proponowanie najbardziej efektywnych,...
  • HR Product Owner

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the People & Culture Community in HR systems, processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues...
  • HR Admin Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the HR Community in processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues around the world, supporting...
  • Młodszy Specjalista ds. HR

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie umowami, danych kadrowych i zajęciami komorniczymi; Administrowanie świadczeniami pracowniczymi i kontakt z dostawcami; Tworzenie raportów, analiz i prezentacji; Optymalizacja procedur kadrowych; Współpraca z zespołami i kierownictwem; Wsparcie w projektach HR;
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Piechcin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Małogoszcz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. administracji czasu pracy

    Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Pracowników w obszarze związanym z czasem pracy; Obsługa systemów kadrowo-płacowych, platformy ZUS PUE, systemu Płatnik; Przygotowywanie raportów; Archiwizacja dokumentacji związanej z czasem pracy; Obsługa benefitów pracowniczych;
Zobacz więcej ofert pracy

HR Shared Service Coordinator

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
Warszawa, Warsaw
praca stacjonarna
2016 dni temu

CEVA Logistics – leading global supply chain company, providing end-to-end solutions in Freight Management, Contract Logistics, distribution & transportation management for large and medium-size customer companies, operating in over 170 countries worldwide is looking for a best candidate to join our Eastern & CentralEurope organization as a:

 

HR Shared Service Coordinator
Miejsce pracy: Warsaw

The job is related to coordinating operations of HR Share Service team that services internal customers worldwide.
Delegating tasks and ensuring that all request are completed within established SLAs. Ensure that all request are handled and HR Community receives support necessary to run and work in the system effectively.

Key Responsibilities:
  • Ticket and email request handling, as well as distribution of the requests among team members
  • Working according to established and creating new processes in HRSSC to ensure that support for the HR community is ongoing. Propose and introduce changes to the mentioned above process, to ensure that both system and the team run effectively
  • Systematically educate and train users on system functionalities and run trainings, when new modules and functionalities are launched
  • Creating standard high quality trainings and documentation (PM, VP, EC, reporting, etc.)
  • Creating and updating user guides to reflect all changes to process and system functionalities
  • Analysing potential conflicts & relationships in order to take appropriate action to limit conflicts
  • Allocating time in team"s diary dedicated to learning and exploring the system together with its new func-tionalities
  • Managing system Modules from Admin perspective and ensure smooth run of PM and Learning processes worldwide
  • Ensuring that data confidentiality is not compromised by following established procedures and conducting audits of existing permissions
  • Working with the wider HRIS team on data consistency and accuracy
  • Managing of mass system changes and data extraction
Requirements:
  • Graduate with Bachelor degree
  • Fluency in English language (both spoken and written)
  • Minimum 2 years of relevant experience in Shared Service Centre (insourced or outsourced)/ Customer Support environment, (experience in HR dept. will be an asset)
  • Management experience of small teams
  • Knowledge of HR Process and Systems (preferable knowledge of SuccessFactors or LMS Plateau)
  • Good working knowledge of MS Office programs
  • Highly organized with the ability to handle multiple tasks and prioritize work in a fast paced environment
  • Ability to communicate effectively with end users to identify issues, propose solutions and follow up execution, combined with strong customer focus
  • Able to conduct research to identify the root cause of the issues
  • Ability to analyse data for accuracy and integrity
  • Attention to detail
  • Ability to work with minimal supervision
  • Strong team player, who is dedicated to team success
We offer:
  • Private medical care package with option to extend it to family members
  • Sport card
  • Yearly bonus based on performance achieved
  • Friendly work atmosphere
  • Global role with work independence

If you want to know more, please visit our website
www.praca.cevalogistics.com.pl

 

Poznaj

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

Bielsko-Biała
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland

Dlaczego warto?

CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.

Proces rekrutacji

Krok ikona analiza aplikacji Przesłanie aplikacji
Krok ikona rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok ikona spotkanie Spotkanie rekrutacyjne

Opinie o pracodawcy

zdjęcie pracownika

Katarzyna Szpałek

L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA

Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.

zdjęcie pracownika

Magda Kwiatkowska

Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA

W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.

Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.

Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność.

zdjęcie pracownika

Peter Püringer

Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA

Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.

Podobne oferty

  • Starszy Kontroler HR

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Dołącz do Medicover jako Starszy Kontroler HR i rozwijaj swoje umiejętności! Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze HR i finansów? Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, aby wpłynąć na przyszłość opieki zdrowotnej? Dołącz do Medicover Polska jako Starszy Kontroler HR! Twoje...
  • Administrator ds. czasu pracy

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Sulechów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków Planowanie czasu pracy, sporządzanie harmonogramów, zgodnie z przepisami prawa; Bieżące monitorowanie danych w systemie RCP dotyczących czasu pracy oraz jego rozliczanie; Stała praca nad wzrostem wydajności organizacji poprzez proponowanie najbardziej efektywnych,...
  • HR Product Owner

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the People & Culture Community in HR systems, processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues...
  • HR Admin Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the HR Community in processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues around the world, supporting...
  • Młodszy Specjalista ds. HR

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie umowami, danych kadrowych i zajęciami komorniczymi; Administrowanie świadczeniami pracowniczymi i kontakt z dostawcami; Tworzenie raportów, analiz i prezentacji; Optymalizacja procedur kadrowych; Współpraca z zespołami i kierownictwem; Wsparcie w projektach HR;
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Piechcin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Małogoszcz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. administracji czasu pracy

    Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Pracowników w obszarze związanym z czasem pracy; Obsługa systemów kadrowo-płacowych, platformy ZUS PUE, systemu Płatnik; Przygotowywanie raportów; Archiwizacja dokumentacji związanej z czasem pracy; Obsługa benefitów pracowniczych;