Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Agent Nieruchomości

    RE/MAX Polska   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    13 godz.
    Co otrzymasz jako agent nieruchomości RE/MAX? wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach ekskluzywnych, tzw. na wyłączność europejskie certyfikowane szkolenia podstawowe, dzięki którym będziesz profesjonalnym, skutecznym agentem nieruchomości przeprowadzającym...
  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  kontrakt B2B  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
    13 godz.
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska   Kraków, M1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

    TUiR Allianz Polska S.A.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów: Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe: Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów, gwarantujących im najlepszą ochronę....
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Kraków, Galeria Kazimierz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Kraków, Zakopiańska    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i przekazywanie wiedzy...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Asystent Działu Sprzedaży - Inside Sales

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wspieranie działań sprzedażowych mających na celu realizację bieżących zleceń i pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych i krajowych; mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta; sporządzanie ofert handlowych;...
  • Account Manager – Klient Korporacyjny

    Orange Polska   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    2 dni
    zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
Zobacz więcej ofert pracy

HR Services Specialist with French

Hays Poland
Kraków
praca stacjonarna
2898 dni temu
HR Services Specialist with French
Kraków
HR Services Specialist with French
Kraków
Nr Ref.: 1082358

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.



Founded in 1986, QVC (which stands for Quality, Value, Convenience) has an extraordinary 30 year track record of growth and success. Now with annual net revenues of US$8.7 billion, QVC has emerged as the world’s leading video and ecommerce retailer, with live TV broadcasts reaching more than 350 million homes worldwide. QVC’s customer-centric culture helps explain why over 90% of QVC’s annual revenues come from repeat customers – people who have come to know and trust us. And it’s a big reason QVC people are proud to work here.

HR Services Specialist with French

Responsibility Summary:

The HR Services Specialist serves as employees’ first point-of-contact for questions about HR policies and processes, and executes against key HR processes as assigned (i.e. Compensation, Talent Acquisition, Employee Relations, Organizational Effectiveness, etc.). The specialist is responsible for answering employees’ queries, educating QVC associates about Workday and/or knowledge management system or routing them to the appropriate individual while tracking all customer contact in the internal corporate database.

Key Accountabilities:

Execution and delivery of HR Services

  • Delivering HR services, as described below, in the following areas:
- HR administration (new joiners, leavers, personal data changes, promotions, internal transfers, employment conditions changes) - Compensation (Labour Market Surveys, Pay Programs Design & Deployment, Job evaluation, upload mass data changes in WD, annual salary increase process, bonus payment, advice on policies & procedures) - Learning & development (manage contents of online learning system, manage classroom training logistics, advice on policies & procedures) - Performance & career planning (support annual talent review process, succession planning process, annual performance review process, goals setting process, advice on policies & procedures) - Talent acquisition (sourcing, screening, initial candidates’ evaluation)
  • First point of contact for HR related inquiries and problems. Responsible for all aspects of providing employees with timely and accurate responses to telephone and written inquiries.
  • Achieve performance measures and adhere to established customer service standards and Service Level Agreements (SLAs)
  • Provide information and resolution to issues pertaining to calls and emails in a timely, courteous and professional manner, providing high-quality, timely and professional customer service
  • Understand the QVC employee philosophy and culture – promoting and communicating whenever appropriate
  • Communicate information regarding policies and standards to managers and employees
  • Manage HRIS Service authorizations and provide ad hoc training/education to Leaders via email, Lync or one to one to support on Workday Business Processes
  • Provide administrative support for Market Reviews (supporting Compensation COE)
  • Take initiative to maintain current knowledge and understanding of HR policies, practices and procedures. Identify need to update on-line resource materials and makes recommendations to the Team Lead
  • Partner with other GBS team members to resolve issues or for supplemental information

Data Management, Reporting and Auditing

  • Record and track all customer calls in QVC’s internal Case Management System and ensure resolution
  • Perform data entry into appropriate systems as necessary for assigned HR Services work
  • Prepare information and documents for external authorities (social security, income tax, etc.)
  • Run and distribute regularly scheduled reports according to established formats and schedules. Discuss report needs (data, format, parameters) with client to ensure the design/content of the report results in the desired outcome. Ensure that the proper security clearance is in effect before reports are distributed
  • Take initiative to maintain current knowledge and understanding of HR policies, practices and procedures
  • Any other duties as assigned by the Team Lead.

Critical Skills/Knowledge:

  • Customer, service mind-set and a proactive way of working to service the customers in a “can do” attitude
  • Experience working in HR systems (Workday experience is an asset) and strong working knowledge of MS Office
  • Experience using Case Management software
  • Excellent communication skills, ability to operate in international, matrix organization and consumer oriented attitude
  • Ability to work independently and as a team member
  • HR administration experience/awareness of HR policies and procedures
  • Analytical capability to analyze, interpret data and provide insight
  • Position requires initiative to participate in cross-functional project teams
  • Ability to handle multiple tasks simultaneously in a fast-paced environment
  • Ability to handle confidential and sensitive information
  • 2 years of experience in an HR function,
  • Very good knowledge of English (B2 or higher)
  • Ability to speak French (B2 or higher)
  • Knowledge of Polish (B2 or higher)
  • Experience in HR Shared Services for a global company

Just as we search the globe for unique products, we’re also searching for unique individuals to join our team. QVC offers a variety of career paths in Krakow, whether you are a recent university graduate, completing your studies, looking for the next step in your career or want to work flexible hours. With a wide range of exciting opportunities, there’s no better place to start or continue your career.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Agent Nieruchomości

    RE/MAX Polska   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    13 godz.
    Co otrzymasz jako agent nieruchomości RE/MAX? wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach ekskluzywnych, tzw. na wyłączność europejskie certyfikowane szkolenia podstawowe, dzięki którym będziesz profesjonalnym, skutecznym agentem nieruchomości przeprowadzającym...
  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  kontrakt B2B  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
    13 godz.
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska   Kraków, M1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

    TUiR Allianz Polska S.A.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów: Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe: Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów, gwarantujących im najlepszą ochronę....
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Kraków, Galeria Kazimierz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Kraków, Zakopiańska    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i przekazywanie wiedzy...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Asystent Działu Sprzedaży - Inside Sales

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wspieranie działań sprzedażowych mających na celu realizację bieżących zleceń i pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych i krajowych; mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta; sporządzanie ofert handlowych;...
  • Account Manager – Klient Korporacyjny

    Orange Polska   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    2 dni
    zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...