Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
HR Operations Manager
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: 7-14-60612
W rezultacie decyzji biznesowej naszego Klienta wspieramy budowę nowej jednostki centrum usług wspólych w Katowicach. W związku z tym poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko HR Managera i podejmie wyzwanie tworzenia struktur i rozwoju marki na rynku polskim.
Miejsce pracy: docelowo Katowice, aktualnie praca w trybie zdalnym
Do głównych obszarów odpowiedzialności na stanowisku należeć będzie:
- stworzenie strategii personalnej z uwzględnieniem korporacyjnych standardów firmy obowiązujących na poziomie grupy oraz wedle aktualnych przepisów,
- budowa i dostosowanie polityki personalnej firmy do realiów rynku,
- udział w pozyskiwaniui talentów oraz zarządzanie nimi poprzez stworzenie adekwatnych narzędzi - komunikacja wewnętrzna, ścieżki karier, systemy motywacyjne,
- projektowanie rozwiązań z zakresu HR we współpracy z centralnym działem personalnym.
Wymagania:
- doświadczenie operacyjne w obszarze procesów HR - na samodzielnych stanowiskach, z kompleksowym zakresem zadań (wyłączając aktywności z obszaru płac i kadr),
- biegła znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w pracy w szybko zmieniającym się, dynamicznym środowisku w firmach z sektora SSC/BPO,
- nastawienie na samodzielne działanie z gotowością do podejmowania inicjatywy i brania odpowiedzialności,
- umiejętność wypracowywania optymalnych rozwiązań na bazie szerokiego zakresu informacji,
- zaawansowane kompetencje organizacyjne i wysokie tempo działania
- doświadczenie w tworzeniu nowej jednostki w sektorze Business Services będzie dodatkowym atutem.
Informacje dodatkowe:
- możliwość posiadania realnego wpływu na kształt nowotworzonych struktur organizacji,
- samodzielne stanowisko z odpowiedzialnością za proces i decyzyjnością,
- zarządzanie procesami HR organizacji przechodzącej procesy tranzyji i transformacji,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- realne możliwości budowania kariery i pozycji wraz ze wzrostem organizacji,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".