MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
HR & Office Specialist
Miejsce pracy: Radomsko
Nr Ref.: Nr Ref.: HRA/05/17
Zakres obowiązków:
- Administracja dokumentacji biurowej,
- Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych w branży przemysłowej,
- Zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych oraz analiza nadesłanych aplikacji,
- Prowadzenie działań z zakresu Employer Branding – uczestnictwo w Targach Pracy, kontakt z instytucjami wspierającymi,
- Dbałość o prawidłowy przepływ informacji.
- Wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Psychologią, Zarządzaniem),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane,
- Bardzo dobra znajomość Ms Office,
- Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy.
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym zakładzie produkcyjnym,
- Umowę o pracę na czas określony (wynagrodzenie 3200 PLN Brutto),
- Bogaty pakiet socjalny (bony, paczki na Święta, „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do firmowej stołówki lub karta Multisport, ubezpieczenie grupowe),
- Możliwość rozwoju zawodowego.