In Job Warsaw jest częścią Grupy InJob, międzynarodowej firmy z centralą w Weronie (Włochy) i biurami w Europie, Rosji, Azji i USA.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w zakresie rekrutacji stałych i tymczasowych oraz outsourcing pracowniczy. Możemy pochwalić się wieloma sukcesami rekrutacyjnymi zarówno na stanowiska specjalistyczne, jak i managerskie. W strukturach In Job pracuje wielu doświadczonych rekruterów, wyspecjalizowanych w poszczególnych branżach. Poprzez lata zatrudniliśmy ponad 110.000 pracowników w różnych obszarach. Dzięki długoletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zapewnić szeroką wiedzę o rynku i bazę ciekawych kandydatur, co z pewnością zagwarantuje sukces rekrutacyjny.
In Job Warsaw, on behalf of our client, an international leader in agricultural manufacturing, construction, and forestry machinery is currently looking for an:
- Collaborate with and support HR Team activities in HR related tasks and administration
- Work closely with colleagues in all European countries and participate in international projects for the development of new HR services
- Promote organizational culture
- Previous experience as HR Generalist, HR Administrator or HR Specialist, preferably within a multinational company (at least 1-2 years of experience)
- Full professional proficiency in English and German
- Knowledge of Windows/Mac Office applications (Outlook); HR SAP would be advantage
- HR related background, Bachelors Degree within an HR related subject would be an advantage
- Knowledge of payroll administration
- Strong interpersonal and organisational skills
- The opportunity to work in an international company
- Full time employment
- Salary commensurate with experience