Najnowsze oferty pracy

  • Doradca / Doradczyni klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty) Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling) Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana...
  • Specjalista \ Specjalistka ds. Rozwoju Relacji z Klientem

    Medicover Benefits   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie klientów korporacyjnych od momentu pozytywnego zamknięcia umowy przez Zespół Sprzedaży do pełnej implementacji platformy benefitowej; Zapewnianie ciągłego wsparcia i doradztwa dla klientów, gwarantując ich zadowolenie...
  • Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

    Eurorent Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Opis stanowiska: Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta krajowego i zagranicznego w zakresie obsługi najmów Obsługa zapytań reklamacyjnych Rejestracja przyjmowanych zgłoszeń oraz raportowanie ich ilości Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta Aktywna współpraca z...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Opiekun klienta biznesowego

    CRL Sp. z o.o.   Zwoleń    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Jakie wyzwania na Ciebie czekają ? Nadzór i koordynacja nad jakością i terminowością usługi u Klienta zgodnie z podpisaną umową. Identyfikowanie potrzeb i wspieranie Klientów w rozwiązywaniu ich problemów Raportowanie działań. Utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych i...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej obsługa połączeń przychodzących, wychodzących (audio oraz video), maili, chatów nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    AYALA S.A.   Piaseczno, Julianowska 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Obsługa klientów i fakturowanie; Monitorowanie płatności; Obsługa systemu SAP; Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami.
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer service specialist with Czech

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information of service concerned (garden machines), collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact, helping to...
Zobacz więcej ofert pracy

HR Contact Center Advisor

Philips
mazowieckie
praca stacjonarna
2816 dni temu
HR Contact Center Advisor
 
Organization: Philips Lighting Sp. z o.o.

Location: Pila

Job ID: 203265

 

 

HR Services is the organization delivering common HR administrative & payroll services to Philips employees, managers and HR business partners, according to world class standards, in line with business requirements, leveraging HR Services Centers and cooperating with external partners; thus leading to increased customer satisfaction and lower cost.

 

Your team


HR Services Center Europe is based in Piła, Poland and is part of HR Services. HR Services is the Human Resources Shared Services organization of Philips. A team of HR professionals delivering HR Services to Philips employees and managers at all stages of the career cycle. HR Services delivers cost-effective people services by leveraging economies of scale, globalizing processes and simplifying the ways of working, while delivering superior HR experiences by listening and acting on our customers’ feedback.

 

Your challenge
Philips challenges you to use your communication skills to help colleagues from all over Europe with HR related questions. You will be the contact point for General Management, HR managers and Employees. Embrace the challenges of communicating with at least 7 different countries: United Kingdom, Belgium, Germany, France, Spain, Poland, Netherlands while working in an international team.

 

Your responsibilities

  • Ensure that incoming enquiries to the Service Centers are answered in a professional and efficient manner (e.g. via e-mail, telephone, or chat)
  • Gather all required information as the first point of contact to ensure that customer enquiry can be resolved at earliest opportunity with minimal handoffs, capture an accurate record of a customer enquiry in the case management system
  • Adequate understanding, interpreting and managing incoming enquiries to the HR Contact Center
  • Provide support to employees, line managers and HR Business Partners to enable them to effectively use the HR Portal and other relevant on-line tools for completing transactions
  • Provide proper feedback to the customer if problem is referred,
  • Contribute to continuous improvement activities in the PPS Center through identification of recurring employee/line manager/HRBP issues to simplify and enhance policies, processes and technologies
  • Provide support during the implementation of new initiatives, programs, policies, and services by acting as an employee’s first line of contact

We are looking for

  • Graduate with Bachelor or equivalent degree
  • Fluent knowledge of Dutch is a must (both orally and in writing)
  • Fluent knowledge of English
  • 2 years of progressive work experience in a Customer Service environment
  • Ability to multi-task and good time management skills
  • Understanding of HR processes is an additional asset
  • Demonstrated effectiveness when dealing with demanding customers
  • Personal integrity when handling confidential information
  • Highly developed interpersonal skills and analytical thinking skills
  • Ability to understand and interpret incoming enquiries to the Service Center
  • Computer literate; experience of Case Management tools and HR IT systems is an additional asset

Our offer


We welcome you to a challenging, innovative environment with great opportunities for you to explore.

Our benefits are competitive and designed around your preferences:

  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Pila region
  • Yearly bonus based on performance achieved
  • Private medical care with option to extend it to family members
  • BenefitSystem cards
  • Discount for Philips’ products

We kindly inform you that we will contact only chosen candidates.

Please provide a clause: „Hereby I agree to process my personal data included in my application for requirements of the recruitment process (in accordance to Personal data Protection Act dated 29 August 1997; Official Journal no 133, item 883)”.
 

Podobne oferty

  • Doradca / Doradczyni klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty) Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling) Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana...
  • Specjalista \ Specjalistka ds. Rozwoju Relacji z Klientem

    Medicover Benefits   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie klientów korporacyjnych od momentu pozytywnego zamknięcia umowy przez Zespół Sprzedaży do pełnej implementacji platformy benefitowej; Zapewnianie ciągłego wsparcia i doradztwa dla klientów, gwarantując ich zadowolenie...
  • Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

    Eurorent Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Opis stanowiska: Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta krajowego i zagranicznego w zakresie obsługi najmów Obsługa zapytań reklamacyjnych Rejestracja przyjmowanych zgłoszeń oraz raportowanie ich ilości Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta Aktywna współpraca z...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Opiekun klienta biznesowego

    CRL Sp. z o.o.   Zwoleń    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Jakie wyzwania na Ciebie czekają ? Nadzór i koordynacja nad jakością i terminowością usługi u Klienta zgodnie z podpisaną umową. Identyfikowanie potrzeb i wspieranie Klientów w rozwiązywaniu ich problemów Raportowanie działań. Utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych i...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej obsługa połączeń przychodzących, wychodzących (audio oraz video), maili, chatów nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    AYALA S.A.   Piaseczno, Julianowska 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Obsługa klientów i fakturowanie; Monitorowanie płatności; Obsługa systemu SAP; Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami.
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer service specialist with Czech

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information of service concerned (garden machines), collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact, helping to...