Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Care Coordinator - Customer Care Specialist

    Henry Meds   zachodniopomorskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    13 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Grupa Outworking   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa   28,10 - 38,94 zł brutto/godz.
    9 godz.
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
  • F&A Process Consultant (Bank Processing and AR Subledger Closing)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Your main area of responsibility in this position will include: Acting as a consultant for given AR processes – Bank Processing and AR Subledger Closing. This includes posting & uploading of bank statements, Autobank and EBS processing, Subledger AR vs GL reconciliation & accruals and provisions....
  • Inżynier sprzedaży (katalizatory / branża rafineryjna)

    ER Group   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Poznań
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   20 000 - 25 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    11 godz.
    Przyszły zakres obowiązków: Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami rafinerii ropy naftowej Wsparcie techniczne i doradztwo w zakresie właściwości produktów oraz zarządzanie wymaganiami technicznymi klientów; Regularne wizyty w rafineriach w celu udzielania wsparcia technicznego...
Zobacz więcej ofert pracy

HR Contact Center Advisor with fluent German

Philips
zachodniopomorskie
praca stacjonarna
3359 dni temu
HR Contact Center Advisor with fluent German
Miejsce pracy: Piła
Organizacja: Philips Polska Sp. z o.o.
Numer referencyjny: 168725

 

Philips is a diversified Health and well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare, lifestyle and lighting, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

Philips People Services (PPS) is the organization delivering common HR administrative & payroll services to Philips employees, managers and HR business partners, according to world class standards, in line with business requirements, leveraging PPS Centers and cooperating with external partners; thus leading to increased customer satisfaction and lower cost.

Your team:

The Philips People Services Center Europe (PSSC) is based in Piła, Poland, and is part of Philips People Services. PPS is the Human Resources Shared Services organization of Philips. A team of HR professionals delivering HR Services to Philips employees and managers at all stages of the career cycle. PPS delivers cost-effective people services by leveraging economies of scale, globalizing processes and simplifying the ways of working, while delivering superior HR experiences by listening and acting on our customers’ feedback.

Your challenge:

Philips challenges you to use your communication skills to help colleagues from all over Europe with HR related questions. You will be the contact point for General Management, HR managers and Employees. Embrace the challenges of communicating with at least 9 different countries: United Kingdom, Belgium, Germany, Austria, France, Spain, Italy, Russia, Poland, while working in an international team.

Your responsibilities:

  • Ensure that incoming enquiries to the Service Centers are answered in a professional and efficient manner (e.g. via e-mail, telephone, or chat)
  • Gather all required information as the first point of contact to ensure that customer enquiry can be resolved at earliest opportunity with minimal handoffs, capture an accurate record of a customer enquiry in the case management system
  • Adequate understanding, interpreting and managing incoming enquiries to the HR Contact Center
  • Provide support to employees, line managers and HR Business Partners to enable them to effectively use the HR Portal and other relevant on-line tools for completing transactions
  • Provide proper feedback to the customer if problem is referred
  • Contribute to continuous improvement activities in the PPS Center through identification of recurring employee/line manager/HRBP issues to simplify and enhance policies, processes and technologies
  • Provide support during the implementation of new initiatives, programs, policies, and services by acting as an employee’s first line of contact

We are looking for people with:

  • Graduate with Bachelor or equivalent degree
  • Fluent knowledge of German is a must (both orally and in writing)
  • Fluent knowledge of English is a must (both orally and in writing)
  • At least 1 year of progressive work experience in a Customer Service environment
  • Ability to multi-task and good time management skills
  • Understanding of HR processes is an additional asset
  • Demonstrated effectiveness when dealing with demanding customers
  • Personal integrity when handling confidential information
  • Highly developed interpersonal skills and analytical thinking skills
  • Ability to understand and interpret incoming enquiries to the Service Center
  • Computer literate; experience of Case Management tools and HR IT systems is an additional asset

We offer a range of fringe benefits:

  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Pila region
  • Yearly bonus based on performance achieved
  • Private medical care with option to extend it to family members
  • BenefitSystem cards
  • Discount for Philips’ products.



We kindly inform you that we will contact only chosen candidates.

Please provide a clause: „Hereby I agree to process my personal data included in my application for requirements of the recruitment process (in accordance to Personal data Protection Act dated 29 August 1997; Official Journal no 133, item 883)”.
 

Podobne oferty

  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Care Coordinator - Customer Care Specialist

    Henry Meds   zachodniopomorskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    13 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Grupa Outworking   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa   28,10 - 38,94 zł brutto/godz.
    9 godz.
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
  • F&A Process Consultant (Bank Processing and AR Subledger Closing)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Your main area of responsibility in this position will include: Acting as a consultant for given AR processes – Bank Processing and AR Subledger Closing. This includes posting & uploading of bank statements, Autobank and EBS processing, Subledger AR vs GL reconciliation & accruals and provisions....
  • Inżynier sprzedaży (katalizatory / branża rafineryjna)

    ER Group   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Poznań
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   20 000 - 25 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    11 godz.
    Przyszły zakres obowiązków: Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami rafinerii ropy naftowej Wsparcie techniczne i doradztwo w zakresie właściwości produktów oraz zarządzanie wymaganiami technicznymi klientów; Regularne wizyty w rafineriach w celu udzielania wsparcia technicznego...