Osoba, którą zaprosimy do współpracy będzie zatrudniona w dziale HR i będzie odpowiadała za kompleksowe wsparcie menadżerów kilku szczebli w podległym obszarze.
- Wspierał pracowników aptek stacjonarnych oraz kadrę menedżerską (Kierowników Regionalnych oraz Dyrektorów Makroregionów),
- Identyfikował potrzeby personalne i rozwojowe,
- Zarządzał konfliktami w firmie,
- Dbał o kwestie strategiczne i kulturę organizacyjną firmy,
- Rekomendował i wprowadzał w firmie nowe rozwiązania,
- Wspierał procesy takie, jak onboarding i offboarding,
- Aktywnie uczestniczył w procesie oceny okresowej,
- Analizował wybrane wskaźniki HR i rekomendował działania naprawcze i rozwojowe,
- Współpracował z działem rekrutacji i szkoleń,
- Podejmował i prowadził działania rozwojowe w podległym regionie zgodnie z polityką szkoleń i rozwoju,
- Uczestniczył w wyborze kandydatów do pracy w regionie.
- Ma doświadczenie na podobnym stanowisku minimum dwa lata,
- Doskonale organizuje swoją pracę i jest samodzielna w działaniu,
- Posiada wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Umiejętnie buduje dobre relacje z osobami na różnych szczeblach organizacji,
- Umiejętnie zarządza zmianą,
- Jest proaktywna w działaniu i z otwartością wprowadza innowacyjne rozwiązania,
- Posiada wyższe wykształcenie (preferowane zarządzanie, socjologia, psychologia),
- Jest komunikatywna i ma pozytywne nastawienie,
- Posiada czynne prawo jazdy kat. B.
- Umowę o pracę,
- Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, platforma do nauki języków obcych eTutor,
- Pracę pełną wyzwań i umożliwiającą zdobycie cennego doświadczenia,
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zgranego zespołu,
- Niezbędne narzędzia do pracy, w tym samochód służbowy,
- Pracę w terenie,
- Elastyczne godziny pracy,
- Możliwość podnoszenie kompetencji i szkoleń.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!