During Polska Sp z o.o. (Nr Rej. Agencji 15357) wchodzi w skład holdingu During SpA Italia.
Zajmujemy się dostarczaniem usług HR, takich jak:
- pośrednictwo pracy tymczasowej z możliwością stałego zatrudnienia,
- pośrednictwo pracy tymczasowej z możliwością usługi Inhouse w siedzibie klienta w przypadku zatrudnienia dużej grupy pracowników tymczasowych,
- pośrednictwo pracy stałej,
- outsourcing kadrowo-płacowy – administracja wynagrodzeń i dokumentacji kadrowej,
- audyt dokumentacji kadrowej,
- opracowanie regulaminów.
Współpracujemy z firmami produkcyjnymi na terenie całego kraju. Rekrutujemy i pomagamy w zatrudnieniu pracowników różnego szczebla. Polecamy pracowników z Polski, Ukrainy i Albanii.
Pracujemy zgodnie z zasadą:
OUR EXPERTISE DURING YOUR BUSINESS
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
HR Business Partner
Miejsce pracy: Sosnowiec
Do głównych obowiązków, osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku, będzie należało:
- realizacja polityki szkoleniowej i rozwojowej;
- badanie potrzeb szkoleniowych pracowników;
- przygotowywanie planu szkoleń wewnętrznych i ich realizacja;
- prowadzenie szkoleń przy wykorzystaniu technik warsztatowych;
- organizowanie szkoleń i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej;
- współpraca z kadrą menadżerską;
- raportowanie do bezpośredniego przełożonego.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (kierunki: zarządzanie, ekonomia, socjologia, psychologia);
- min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- szeroka wiedza na temat zagadnień z obszaru HR;
- doświadczenie w realizowaniu, wdrażaniu i prowadzeniu działań HR-owych w obszarze rozwoju i retencji pracowników np. analiza SWOT;
- znajomość prawa pracy;
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie;
- pakiet świadczeń socjalnych;
- możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.