HR Business Partner
Nr ref.: 7019
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, w związku z intensywnym rozwojem poszukujemy Kandydatów na powyższe stanowisko.
Region:
Kraków, małopolskie
Kraków, małopolskie
Zadania:
- Budowanie kultury organizacyjnej promującej współdziałanie partnerów biznesowych i HR
- Budowanie i rozwijanie relacji z partnerami biznesowymi
- Prowadzenie projektów rekrutacyjnych
- Badanie potrzeb biznesowych i rekomendowanie odpowiednich rozwiązań HR
- Realizacja strategii personalnej firmy na szczeblu wyznaczonego obszaru biznesowego
- Koordynowanie ocen okresowych pracowników
- Organizowanie procesu związanego z zatrudnieniem nowych pracowników
- Wsparcie we wdrażaniu działań rozwojowych oraz planów sukcesji; zarządzanie talentami
- Wspieranie managerów w budowaniu zaangażowania pracowników z wykorzystaniem istniejących systemów motywacyjnych
- Wspieranie wyznaczonego obszaru biznesowego w zakresie zarządzania zmianą,
- Wspieranie managerów w zakresie komunikacji wewnętrznej
- Wspieranie managerów w procesie wyznaczania celów dla pracowników
- Przeprowadzanie analizy wskaźników HR, wykonywanie raportów i prezentowanie wniosków oraz rekomendowanie działań naprawczych i rozwojowych
- Kontrola efektywności działań HR oraz rekomendowanie nowych rozwiązań usprawniających pracę w tym zakresie
- Dbałość o przestrzeganie wewnętrznych zasad i procedur w zakresie realizacji polityki HR w wyznaczonym obszarze
- Doradztwo w zakresie rozwiązywania problemów personalnych i wdrażania dobrych praktyk z zakresu ZZL
- Budowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku działu HR w organizacji
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, pożądane z Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Psychologii, Socjologii, Zarządzania Biznesem lub Ekonomii
- Minimum 3 lata doświadczenia na pokrewnym stanowisku, w firmie produkcyjnej, mile widziane o zasięgu globalnym
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Wrażliwość społeczna i inteligencja emocjonalna
- Proaktywność
- Samodzielność w działaniu
- Umiejętność budowania trwałych relacji
- Nastawienie na realizację celów
- Umiejętność planowania i określenia priorytetów oraz organizacji pracy
- Umiejętność skutecznej komunikacji
- Umiejętność oddziaływania na innych, wywierania wpływu i argumentowania
- Zdolność innowacyjnego i kreatywnego myślenia
- Zdolność analitycznego myślenia
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej firmie, w międzynarodowym środowisku
- Pakiet dodatkowych świadczeń
- Możliwość rozwoju osobistego i szkoleń branżowych
- Możliwość udziału w transformacji funkcji HR w Polsce