Getin Noble Bank SA
poszukuje Kandydatów/ Kandydatek na stanowisko:
-
kompleksową opiekę HR nad powierzonym obszarem biznesowym, obejmującą m.in.:
-
współpracę oraz wsparcie kadry kierowniczej w zakresie polityki personalnej oraz prawa pracy;
-
stały monitoring zatrudnienia w dedykowanych do opieki jednostkach organizacyjnych;
-
diagnozę, analizę oraz rekomendowanie działań dotyczących realizowania polityki HR;
-
sporządzanie odpowiednich raportów i analiz;
-
podejmowanie odpowiednich działań zaradczych w sytuacjach wymagających interwencji HR;
-
uczestnictwo w przeprowadzaniu zmian organizacyjnych;
-
udział w tworzeniu oraz aktualizację kart opisu stanowisk pracy;
-
prowadzenie spotkań dla nowo zatrudnionych pracowników Banku;
-
współpracę z jednostkami Banku odpowiedzialnymi za rekrutację, zatrudnienie oraz rozwój pracowników;
-
uczestnictwo w roli członka zespołu w projektach biznesowych toczących się w obszarze HR.
-
min. rocznego doświadczenia w pracy na stanowisku HR Business Partnera bądź stanowisku o podobnym zakresie zadań;
-
wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Zarządzanie zasobami ludzkimi, Psychologia);
-
wiedzy dotyczącej procesów HR zachodzących w organizacji;
-
wiedzy z zakresu prawa pracy;
-
doświadczenia we wdrażaniu projektów HR;
-
dobrej znajomości pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel (na poziomie umożliwiającym sporządzanie raportów i analiz);
-
wytrwałości oraz odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadań;
-
bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych;
-
asertywności, bardzo dobrej organizacji pracy;
-
zaangażowania oraz pozytywnego nastawienia.
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
-
benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego;
-
samodzielne i pełne wyzwań stanowisko pracy;
-
pracę w energicznym i ambitnym zespole w najbardziej innowacyjnym banku w Polsce;
-
możliwość rozwoju zawodowego.
z dopiskiem: HRBP/KG/09/16 w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.