HR Associate
Kraków
Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim, posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy w dziale HR i chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!
Oferujemy
- pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynku
- poznanie środowiska działu finansów działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europy
- pakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, itp.)
- umowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużenia
- możliwość pracy zdalnej od 4-9 dni w miesiącu
Zadania
- Obsługa Hr pracowników zatrudnionych w Lozannie
- Dostarczanie globalnych raportów HR do klientów wewnętrznych
- Kontakt z klientami
- Wdrażanie procesów oraz usług na rzecz wsparcia zespołu
- Przygotowywanie raportów, wprowadzanie danych personalnych do systemu, odpowiadanie na zapytania pracowników
Oczekujemy
- wykształcenia wyższego
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny (B2/C1)
- biegłej znajomości narzędzi Microsoft Office
- zainteresowania i chęci rozwoju w obszarze HR
- doświadczenie w obszarze HR lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
- dostępności w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku.