Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży lotniczej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
HR Advisor with German
Kraków
Nr ref.: 4407/AG
Wymagania:
- Min. dobra znajomość języka niemieckiego
- Min. komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie zawodowe w jednym z obszarów: HR, księgowość, obsługa klienta
- Mile widziane doświadczenie w centrum SSC/BPO
- Umiejętność obsługi Windows i MS Office
- Bardzo dobre zdolności komunikacji i współpracy
- Systematyczność i dokładność
- Zorientowanie na klienta
- Otwartość na wyjazdy służbowe
Obowiązki:
- Udział w realizacji migracji pierwszych procesów HR (między innymi administracja kadrowa, rozliczanie podróży służbowych, technologia/systemy informacji HR, wynagrodzenia, administracja procesów rekrutacji)
- Wdrożenie, rozwój i utrzymywanie wysokiej jakości realizacji usług HR w centrum LGBS w Krakowie
- Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim
Oferujemy:
- Możliwość uczestniczenia w nowym projekcie w obszarze HR
- Możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego
- Codzienny kontakt zawodowy w języku niemieckim
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku
- Atrakcyjny pakiet benefitów i system premiowy
- Szkolenia początkowe i zaawansowane
- Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych
- Pracę w przyjaznej atmosferze z wykorzystaniem zaawansowanych systemów
- Elastyczny, dzienny czas pracy sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym
- Warunki i organizację pracy przyjazną dla matek – wyróżnienie w plebiscycie „Firma Przyjazna Matce"
- Wygodne, nowoczesne biuro, dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych