Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warszawa
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy osoby na stanowisko
HR Administrator
Jest to rola, gdzie będziesz odpowiedzialny za bycie pierwszym punktem kontaktu w zakresie rozwiązywania zapytań pracowniczych. Będziesz mieć okazję, na wykorzystanie swoich umiejętności w zakresie obsługi klienta, współpracując z ekspertami merytorycznymi, w celu zapewnienia terminowych odpowiedzi na prośby pracownicze. Jeśli jesteś osobą, która lubi kontakt z ludźmi, budowanie relacji oraz komfort pracy w dynamicznym, międzynarodowym i pełnym wyzwań środowisku - aplikuj już dziś! :)
Do codziennych zadań należałoby m.in:
- Wsparcie pracowników, kierowników liniowych oraz zewnętrznych dostawców w zakresie różnorodnych zapytań/zgłoszeń (kontakt telefoniczny/mailowy, czat na żywo)
- Wsparcie oraz wskazówki dla pracowników dot. przeprowadzania transakcji samoobsługowych oraz przetwarzanie i zarządzanie tymi danymi
- Współpraca jako globalny zespół z innymi obszarami/działami firmy np. w przypadku rozwiązywania eskalacji zapytań
- Zapewnienie integralności i dokładności dokumentacji pracowniczej
- Analizowanie danych przetwarzanych w systemach w celu określenia zgodności i dokładności
- Przetwarzanie danych dla wszystkich transakcji w systemach
- Udział w projektach i inicjatywach dotyczących pracowników, mających na celu usprawnienie procesów oraz zwiększenie wydajności systemów
- Przeprowadzanie audytów i testów zapewnienia jakości w celu zapewnienia dokładności transakcji i procesów
Od kandydatów oczekujemy:
- Min. 1 rok doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku, w obszarze administracji kadrami w globalnej organizacji
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)
- Znajomość języka francuskiego będzie atutem!
- Zorientowanie na klienta i umiejętność pracy w zespole
- Dobre umiejętności komunikacyjne i pewność siebie w kontaktach z ludźmi na wszystkich poziomach w całej organizacji
- Umiejętność pracy wielozadaniowej
- Silne umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem, z dbałością o szczegóły
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point itp.)
Oferujemy:
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- Biuro zlokalizowane w okolicach Galerii Mokotów
- Regularne godziny pracy
- Stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka medyczna, możliwość home office, zajęcia językowe, platforma kafeteryjna i wiele innych)