Najnowsze oferty pracy

  • Employee Lifecycle Specialist with Portuguese

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
Zobacz więcej ofert pracy

HR Administrator

IKEA Retail sp. z o.o.
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
1961 dni temu

HR Administrator, IKEA Retail, Lublin

Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.

O TOBIE
  • znasz przepisy prawa pracy, podstawy wyliczania wynagrodzeń i zagadnienia związane z zatrudnieniem,
  • lubisz pracę z komputerem i danymi,
  • interesujesz się rozwojem zawodowym w kierunku administracji personalnej, HR,
  • posiadasz umiejętności organizacyjne, jesteś́ systematyczny/a, dokładny/a i godny/a zaufania,
  • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym,
  • masz elastyczne podejście do godzin pracy, jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy.
CZYM BĘDZIESZ SIĘ NA CO DZIEŃ ZAJMOWAĆ

 

Twoim głównym zadaniem będzie wypełnianie zadań administracyjnych People & Culture w zgodzie z umowami pomiędzy działami, włączając m.in. bieżące wsparcie kadrowe pracowników, wspieranie managerów w zakresie wiedzy z tematyki kadrowo – płacowej; aktualizacje akt personalnych; wprowadzanie i przetwarzanie danych osobowych, przygotowywanie umów, aneksów, koordynacja procesu naliczania wynagrodzeń, zarządzanie benefitami, koordynacja zamówień biurowych. A także:

  • Ścisła współpraca z krajowym zespołem People Delivery tak, by wymieniać się najlepszymi praktykami i zapobiegać powielaniu zadań,
  • Stałe przyczynianie się do ulepszania pracy, dążąc do najwyższych i najbardziej ujednoliconych standardów,
  • Doraźne zadania administracyjne mające na celu tworzenie wspaniałego i wydajnego środowiska pracy,
  • Zapewnienie właściwego poziomu świadomości i wiedzy pracowników na temat procesu planowania czasu pracy dla ich stanowisk, dzięki edukowaniu, szkoleniu i wspieraniu.
POZNAJ NASZ DZIAŁ

Jako HR Administrator będziesz wspierać administracyjnie funkcję People & Culture w dążeniu do realizacji kluczowych celów biznesowych i strategii zarządzania zasobami ludzkimi.

 

CHCEMY
  • abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
  • abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
  • zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
  • doceniać Twoje osiągnięcia,
  • dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów np. MultiSport,
  • o szczegółach przeczytaj na www.ikea.pl/TwojaStronaPracy.
 

Podobne oferty

  • Employee Lifecycle Specialist with Portuguese

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...