Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Zielonej Górze, poszukujemy kandydata na stanowisko
HR Administrator
Miejsce pracy: Zielona Góra
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników
- przygotowywanie danych do naliczenia płac, współpraca z biurem rachunkowym
- udział we wdrożeniu nowego systemu HR
- wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu kadrowo - płacowego
- przygotowywanie dla pracowników zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
- ewidencja czasu pracy pracowników
- monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń BHP
- wsparcie programów socjalnych
- monitorowanie zmian i udzielanie informacji z zakresu prawa pracy
- tworzenie i aktualizowanie regulaminów związanych z zatrudnieniem
- przygotowywanie raportów na potrzeby Spółki
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe
- Min. roczne doświadczenie w prowadzeniu kadr
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
- Praktyczna wiedza dotyczącą przepisów prawa pracy oraz zagadnień kadrowo-płacowych
- Praktyczna znajomość programu Excel
- Skrupulatność, dobra organizacja pracy