Najnowsze oferty pracy

  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Ensure efficient delivery of services to all...
  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Main areas of responsibility: Maintenance of the organizational Management data and employee lifecycle events maintenance according to corporate guidelines in SAP HR and local systems & handling of non-standard requests; Preparation of contractual agreements and letters in accordance with...
  • Account Coordinator

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków: Kontakt z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików. Wpływ na zespołową realizacje projektów rekrutacyjnych z obszaru transportu. Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec...
  • Pracownik administracyjny w Dziale Kadr i Spraw Socjalnych

    Uniwersytet Medyczny w Lublinie   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    w wymiarze 1 etatu Główne zadania na stanowisku: obsługa kadrowa pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz w ramach realizacji projektów, weryfikacja i wyliczanie kalkulacji kosztów związanych z wynagrodzeniami w ramach realizowanych projektów, przygotowywanie pism...
  • Talent Management & Learning Development Process Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Position Purpose: To ensure efficient delivery of services to all stakeholders (entities, regions, employees) in line with agreed Service Level Targets. Talent and Learning Specialist is responsible for providing quality and timely end-to-end service addressing employee needs across all P&C areas...
  • Asystent ds. rekrutacji - pracownik biurowy

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących; przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego; obsługa korespondencji...
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej i Płacowej

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław, Zabrodzie    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obowiązki: Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Tworzenie raportów i analiz z zakresu kontrolingu personalnego. Składanie dokumentów legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców w odpowiednich urzędach. Zarządzanie ewidencją urlopów i czasem pracy....
  • Asystent ds. Rekrutacji i Obsługi Klienta

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
  • Global Benefits Analyst with Swedish

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Overview of the role Global Benefits Analyst is a member of Expat Team, a part of larger Global Benefits Team in Krakow. Expat Team focuses on providing services to clients seeking risk and health insurance for their employees that are working outside their country of residence. In our Team, Global...
Zobacz więcej ofert pracy

HR Administrator

Arla Global Financial Services Centre Sp. z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
2133 dni temu
HR Administrator
LOCATION:
Gdańsk

At Arla, we do so much more than make some of the world’s favorite dairy products. In Shared Service Centre in Gdansk we support our colleagues worldwide by providing them with world- class accounting, finance, procurement, tax, master data, IT and HR processes.

 

An opportunity has arisen to join the HR SSC Gdansk team. By supporting business processes and providing high level service you’ll enable Arla to achieve its real market potential.

 

We have embarked on a global HR transformation journey, aimed at enabling service excellence across the entire organization. We are shaping the future of HR in Arla, and we need you to help us making this happen!

 

Bringing value to the Business is in our heart, and we do so by delivering top quality services, constantly trying to improve and optimize them.

 

The HR SSC team is a part of  Arla Foods’ Service Delivery Model,  with the focus on the call and case management.

We are responsible for a seamless, high quality and timely response to various queries related to the HR processes to our internal customers, employees, line managers and HR Business Partners, globally.

 

We run HR Operations within a variety of fields, including Talent Acquisition, Learning & Development, HR Masterdata, Performance&Compensation, and our efforts enable the business to move forward. You will contribute to deliver on selected operations and Provide professional support to designated groups within the HR organization.

 

As an HR Administrator, you will:
  • Provide professional assistance for Arla people with global HR processes by responding to internal requests
  • Play a key role in administrative part of such HR processes as Recruitment, People Development and Performance&Compensation
  • Support the Business with self-service processes
  • Documentation of global HR processes
  • Providing recommendations to process-related problems
  • Assisting in modifying those processes when needed (process improvement)
Qualifications needed
  • 1-2 years of HR SSC experience, preferably in HR Service Delivery Model
  • Global HR processes understanding and experience
  • Fluency in English – written and verbal
  • Ability to work with HR processes and HR tools to support business in performing their daily tasks
  • Customer orientation
  • Capable of building positive relationships and manage stakeholders
  • Working knowledge of MS Office

All in all, you’ll have a chance to give a real boost to your career by working in a truly international environment while cooperating with Business Stakeholders, Process Owners and Solution Owners.


At Arla, we do so much more than make some of the world’s favorite dairy products. In Shared Service Centre in Gdansk we support our colleagues worldwide by providing them with world- class accounting, finance, procurement, tax, master data, IT and HR processes.

 

An opportunity has arisen to join the HR SSC Gdansk team. By supporting business processes and providing high level service you’ll enable Arla to achieve its real market potential.

 

We have embarked on a global HR transformation journey, aimed at enabling service excellence across the entire organization. We are shaping the future of HR in Arla, and we need you to help us making this happen!

 

Bringing value to the Business is in our heart, and we do so by delivering top quality services, constantly trying to improve and optimize them.

 

The HR SSC team is a part of  Arla Foods’ Service Delivery Model,  with the focus on the call and case management.

We are responsible for a seamless, high quality and timely response to various queries related to the HR processes to our internal customers, employees, line managers and HR Business Partners, globally.

 

We run HR Operations within a variety of fields, including Talent Acquisition, Learning & Development, HR Masterdata, Performance&Compensation, and our efforts enable the business to move forward. You will contribute to deliver on selected operations and Provide professional support to designated groups within the HR organization.

 

As an HR Administrator, you will:
  • Provide professional assistance for Arla people with global HR processes by responding to internal requests
  • Play a key role in administrative part of such HR processes as Recruitment, People Development and Performance&Compensation
  • Support the Business with self-service processes
  • Documentation of global HR processes
  • Providing recommendations to process-related problems
  • Assisting in modifying those processes when needed (process improvement)
Qualifications needed
  • 1-2 years of HR SSC experience, preferably in HR Service Delivery Model
  • Global HR processes understanding and experience
  • Fluency in English – written and verbal
  • Ability to work with HR processes and HR tools to support business in performing their daily tasks
  • Customer orientation
  • Capable of building positive relationships and manage stakeholders
  • Working knowledge of MS Office

All in all, you’ll have a chance to give a real boost to your career by working in a truly international environment while cooperating with Business Stakeholders, Process Owners and Solution Owners.

What you can expect from us
  • Work in an international team in a matrix structure
  • Friendly atmosphere & comfortable work place (Neptun office in Gdańsk Wrzeszcz)
  • Medical care & life insurance
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.
  • Trainings with experts & professional induction in a new position
  • Development possibilities while taking part in internal projects
  • Chill out rooms with Xbox and the best coffee in the office
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach przez Arla Global Shared Services spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A, w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przeprowadzonego przez Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art.13 RODO, informuje się, iż Administratorem państwa danych osobowych, przetwarzanych w związku z prowadzonym procesem rekrutacji jest Arla Global Shared Services Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A. Dane kontaktowe do Administratora w sprawie ochrony danych osobowych: onehr@arlafoods.com. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji projektu rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa (art. 22(1) k.p.) oraz zgoda (Art. 6 ust. 1 a RODO). Dane osobowe mogą być przekazywane (ujawniane) organom publicznym wyłącznie na mocy obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe mogą być ujawniane procesorom, czyli podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Administratora danych w toku procesu rekrutacji ze względu na wykorzystywane metody i narzędzia. Dane przechowywane będą w przypadku osób, z którymi zostanie zawarta umowa o pracę przez czas trwania umowy, a następnie w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, natomiast dane osób, z którymi nie zostanie zawarta umowa o pracę przez okres 1 roku kalendarzowego, następnie dane zostaną zanonimizowane. Informuje się o następujących przysługujących prawach:
  1. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych,
  2. prawo dostępu do danych osobowych,
  3. prawo żądania sprostowania danych osobowych,
  4. prawo żądania usunięcia danych osobowych,
  5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  6. prawo do przenoszenia danych osobowych danych przetwarzanych na podstawie umowy lub na podstawie zgody (Kontakt do administratora: dataprivacy@arlafoods.com).
  7. prawo wycofania zgody co jednak nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, przed jej wycofaniem,
  8. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celów, do jakich będą zebrane. Informuje się, iż w procesie realizacji postanowień umowy nie występuje i nie są podejmowane decyzje w oparciu o zautomatyzowane profilowanie. Administrator danych nie przewiduje zmiany celu przetwarzania danych osobowych.
Find out your future workplace
 

Poznaj

Arla Global Shared Services

Moooo. We are Arla GSS and we deal with business the Scandinavian way.

You most likely associate us with brands like Arla Apetina, Lurpak or Castello. We are part of the global Arla Foods group employing over 20,000 people worldwide and delivering 25 trillion glasses of milk a year. That being said… At our office in Gdańsk Wrzeszcz we do not produce butter or cheese, nor do we conduct milk quality assessment. We are a Global Shared Services Center and we deliver tens of projects in: Finance, IT, Global and Local HR, Risk Controls and Compliance, Supply Chain, Procurement, Customer Service, Member Service and Operations, European Transport Control Center, Supplier Quality Assurance.

Podobne oferty

  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Ensure efficient delivery of services to all...
  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Main areas of responsibility: Maintenance of the organizational Management data and employee lifecycle events maintenance according to corporate guidelines in SAP HR and local systems & handling of non-standard requests; Preparation of contractual agreements and letters in accordance with...
  • Account Coordinator

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków: Kontakt z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików. Wpływ na zespołową realizacje projektów rekrutacyjnych z obszaru transportu. Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec...
  • Pracownik administracyjny w Dziale Kadr i Spraw Socjalnych

    Uniwersytet Medyczny w Lublinie   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    w wymiarze 1 etatu Główne zadania na stanowisku: obsługa kadrowa pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz w ramach realizacji projektów, weryfikacja i wyliczanie kalkulacji kosztów związanych z wynagrodzeniami w ramach realizowanych projektów, przygotowywanie pism...
  • Talent Management & Learning Development Process Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Position Purpose: To ensure efficient delivery of services to all stakeholders (entities, regions, employees) in line with agreed Service Level Targets. Talent and Learning Specialist is responsible for providing quality and timely end-to-end service addressing employee needs across all P&C areas...
  • Asystent ds. rekrutacji - pracownik biurowy

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących; przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego; obsługa korespondencji...
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej i Płacowej

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław, Zabrodzie    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obowiązki: Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Tworzenie raportów i analiz z zakresu kontrolingu personalnego. Składanie dokumentów legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców w odpowiednich urzędach. Zarządzanie ewidencją urlopów i czasem pracy....
  • Asystent ds. Rekrutacji i Obsługi Klienta

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
  • Global Benefits Analyst with Swedish

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Overview of the role Global Benefits Analyst is a member of Expat Team, a part of larger Global Benefits Team in Krakow. Expat Team focuses on providing services to clients seeking risk and health insurance for their employees that are working outside their country of residence. In our Team, Global...