Dołącz do zespołu IKEA Gdańsk
HR Administrator (1/2 etatu), IKEA Retail, Gdańsk
Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.
O Tobie:
- znasz przepisy prawa pracy, podstawy księgowości i zagadnienia związane z zatrudnieniem,
- lubisz pracę z komputerem i danymi,
- interesujesz się rozwojem zawodowym w kierunku administracji personalnej, rekrutacji i prowadzenia szkoleń,
- posiadasz umiejętności organizacyjne, jesteś́ systematyczny/a, dokładny/a i godny/a zaufania,
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu dobrym,
- masz elastyczne podejście do godzin pracy, jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy.
Główne zadania:
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej, wykonywanie zróżnicowanych zadań wymagających ciągłej współpracy z pracownikami IKEA i partnerami zewnętrznymi,
- praca na systemach komputerowych, m.in. kadrowych, księgowych i do planowania oraz rozliczania czasu pracy,
- wspieranie pracowników IKEA w kwestiach związanych z administracją personalną, prawem pracy oraz ewidencja czasu pracy,
- wspieranie procesów rekrutacyjnych, szkoleniowych i rozwojowych.
Chcemy
- abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
- abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
- zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
- doceniać Twoje osiągnięcia,
- dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów.
Oferujemy umowę o pracę na zastępstwo na czas określony.