Zakres obowiązków: Asystowanie w pracach administracyjnych HR, w tym tworzenie dokumentów i raportów; Wsparcie przy rekrutacjach i organizacji szkoleń; Udział w organizacji eventów firmowych i integracji; Obsługa systemów firmowych; Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie serwisowym...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Ensure efficient delivery of services to all...
Main areas of responsibility: Maintenance of the organizational Management data and employee lifecycle events maintenance according to corporate guidelines in SAP HR and local systems & handling of non-standard requests; Preparation of contractual agreements and letters in accordance with...
Position Purpose: To ensure efficient delivery of services to all stakeholders (entities, regions, employees) in line with agreed Service Level Targets. Talent and Learning Specialist is responsible for providing quality and timely end-to-end service addressing employee needs across all P&C areas...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 7 000 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Kontakt z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików. Wpływ na zespołową realizacje projektów rekrutacyjnych z obszaru transportu. Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: prowadzenie spraw związanych z dokumentacją pracowniczą; przygotowywanie i wydawanie pracownikom niezbędnych zaświadczeń, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z rozpoczęciem, przebiegiem i zakończeniem pracy zgodnie...
w wymiarze 1 etatu Główne zadania na stanowisku: obsługa kadrowa pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz w ramach realizacji projektów, weryfikacja i wyliczanie kalkulacji kosztów związanych z wynagrodzeniami w ramach realizowanych projektów, przygotowywanie pism...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Opis stanowiska: Udział w rozwoju portalu Asistar wraz z elektroniczną dokumentacją pracowniczą; Udział w projektach wdrożeniowych oraz testach; Wsparcie powdrożeniowe dla klientów; Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji; Prowadzenie prezentacji oraz szkoleń z obsługi systemu; Obsługa...
Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów; Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń; Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych; Obsługa systemów wewnętrznych; Wsparcie działu obsługi Klienta:...
G-Force is a leading provider of permanent recruitment and outsourcing services. Our Clients are global companies from the following sectors: IT & telecommunications, finance & banking, media, business process outsourcing. We are looking for Candidates interested in career development, working in specialist and manager positions located on the Polish market and abroad.
For our Client we are urgently looking for Candidates for the position of:
HR Administrator with French
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: HR/FR/LDZ/
Main duties include:
Ensuring a timely and accurate monthly payroll processing which includes salary, incentives, bonuses, allowances, leaves, taxes
Participation in creating monthly payroll records and reports
Supporting month-end closing activities
Daily contact with native speakers from the French market
Creating documents in system
Active cooperation with other departments
We are looking for:
French speakers (B2 level is a minimum)
Candidates who would like to work in an international environment
English knowledge is necessary
Our Client offers:
Possibility of professional development in an international, stable company
Interesting trainings which will allow you to develop your skills
Work in friendly atmosphere with people who will inspire you
Zakres obowiązków: Asystowanie w pracach administracyjnych HR, w tym tworzenie dokumentów i raportów; Wsparcie przy rekrutacjach i organizacji szkoleń; Udział w organizacji eventów firmowych i integracji; Obsługa systemów firmowych; Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie serwisowym...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Ensure efficient delivery of services to all...
Main areas of responsibility: Maintenance of the organizational Management data and employee lifecycle events maintenance according to corporate guidelines in SAP HR and local systems & handling of non-standard requests; Preparation of contractual agreements and letters in accordance with...
Position Purpose: To ensure efficient delivery of services to all stakeholders (entities, regions, employees) in line with agreed Service Level Targets. Talent and Learning Specialist is responsible for providing quality and timely end-to-end service addressing employee needs across all P&C areas...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 7 000 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Kontakt z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików. Wpływ na zespołową realizacje projektów rekrutacyjnych z obszaru transportu. Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: prowadzenie spraw związanych z dokumentacją pracowniczą; przygotowywanie i wydawanie pracownikom niezbędnych zaświadczeń, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z rozpoczęciem, przebiegiem i zakończeniem pracy zgodnie...
w wymiarze 1 etatu Główne zadania na stanowisku: obsługa kadrowa pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz w ramach realizacji projektów, weryfikacja i wyliczanie kalkulacji kosztów związanych z wynagrodzeniami w ramach realizowanych projektów, przygotowywanie pism...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Opis stanowiska: Udział w rozwoju portalu Asistar wraz z elektroniczną dokumentacją pracowniczą; Udział w projektach wdrożeniowych oraz testach; Wsparcie powdrożeniowe dla klientów; Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji; Prowadzenie prezentacji oraz szkoleń z obsługi systemu; Obsługa...
Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów; Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń; Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych; Obsługa systemów wewnętrznych; Wsparcie działu obsługi Klienta:...