HR Administrative Assistant dołączy do zespołu zajmującego się pozyskiwaniem i zatrudnieniem specjalistów IT. Do głównych zadań osoby na tym stanowisku będzie wsparcie zespołu HR/Rekrutacji w realizacji prowadzonych procesów. Zadnia będą obejmowały: organizację procesu rekrutacji kandydatów: np rezerwację sal, potwierdzanie terminów, udzielanie informacji zwrotnej kandydatom, preselekcję i selekcję aplikacji, umawianie spotkań rekrutacyjnych oraz współpracę z zewnętrznymi dostawcami usług rekrutacyjnych. Dodatkowo HR Administrative Assistant będzie odpowiedzialna/y za przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i wdrożeniem nowego pracownika (np. drukowanie, skanowanie), przygotowanie raportów oraz udział przedsięwzięciach związanych z budowaniem marki pracodawcy, targach pracy, wydarzeniach branżowych. Na tym stanowisku świetnie sprawdzi się osoba która posiada jakiekolwiek doświadczenie w pracy biurowej lub też miała do czynienia z koordynacją i realizacją kilku zadań jednocześnie.
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie,
-
Minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z administracją biurową lub koordynacją procesów,
-
Rzetelność, umiejętność planowania i koordynowania kilku procesów jednocześnie,
-
Energia i komunikatywność, samodzielność i postawa "poradzę sobie".
-
Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z rekrutacją i selekcją pracowników,
-
Doświadczenie we współpracy z managerami oraz dostawcami zewnętrznymi.
-
Międzynarodowe środowisko pracy,
-
Budżet na to stanowisko wynosi 3500-5500 brutto PLN/ umowa o pracę,
-
Rozszerzony pakiet opieki medycznej (ponad 80 placówek w Krakowie) dla Ciebie i Twojej rodziny,
-
Dofinansowana karta Multisport Benefit,
-
Nowoczesne biuro z dostępem do kuchni lub restauracji zlokalizowanych w budynku,
-
Łatwy dostęp komunikacją publiczną, dostępny parking dla rowerów.