Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Customer technical support specialist with French

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your responsibilities: Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem francuskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach.
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik Helpdesk Kraków
Helpdesk Technician with Czech & Polish

Helpdesk Technician with Czech & Polish

Barona HR Services Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2969 dni temu

Barona is today the largest human resource service provider in Finland as well as one of the biggest employers. In addition to Finland, Barona operates also in Poland, Sweden, Russia, Norway and Estonia. We work in close cooperation with global leading ICT service providers and Business Process Outsourcers.

 

 

Our Client brings years of IT outsourcing expertise to clients around the globe. They support mid-size and large corporations through offshore, onshore and nearshore IT managed services, systems integration, consulting and strategic staffing. Service offerings include: IT infrastructure outsourcing, application development/systems integration, ERP/SAP consulting, asset management, and strategic IT staffing solutions.

 

Role we are hiring in city Kraków is: Helpdesk Technician with Czech & Polish.


Helpdesk Technician with Czech & Polish

Miejsce pracy: Kraków

 

Your tasks:

  • provide technical support and troubleshooting services to end users who need assistance with computer hardware and/or software applications, mobile devices, network, etc.
  • log all service requests into the company service call tracking system
  • record the problem description, including specific error messages, any troubleshooting steps taken, the result, and the solution to assist in knowledge base logs
  • follow-up on closed service requests to insure customer satisfaction
  • assist in training initiatives to new and current employees
Your profile:

 

you are a problem solver with a can do attitude, you enjoy working within a team and you possess very good communication skills. New technologies are an area in which you would like to gain knowledge. Other characteristics are:

  • very good written and spoken English (min. B2 level - work proficiency) plus fluent Czech & Polish
  • high school/college/university diploma from a technical area or equivalent experience is preferred
  • technical skills – Windows OS, Microsoft Office Suite, Internet browsers, communication protocols, computer hardware, Active Directory – a big asset
  • willingness to participate in shift work system – 24/7
  • attention to detail
  • ability to cope with stress and workload
What our Client offers:
  • Friendly working atmosphere within cooperative and enthusiastic team
  • Full time job, stability of employment
  • Competitive salary package
  • Intensive training
  • Private medical healthcare
  • ITIL based career paths

 

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Customer technical support specialist with French

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your responsibilities: Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem francuskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach.
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;