młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
Super-PharmWarszawa, ul. Domaniewska 48
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
10 dni
Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Our dedicated Members Service & Operations team in Gdańsk was established two years ago to strengthen support for our farmer owners. As a Junior Member Support Agent, you will provide timely and effective front-line and operational support to over 8,000 farmers in 7 European countries. How you will...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników/inżynierów na temat krytycznych awarii i incydentów technicznych w biurze (zgłoszenia z całego świata)
Rejestracja ticketów i zarządzanie aktywnymi zgłoszeniami
Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji
Procesowanie maili oraz odbieranie telefonów od użytkowników
Tworzenie raportów okresowych w terminach określonych przez klienta
Aktywny wpływ na rozwój procesów i narzędzi w zespole
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2-C1
Bardzo dobra obsługa komputera, w szczególności programu Excel, Word
Umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów i zaangażowanie w tworzenie nowy rozwiązań/procesów
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
Umiejętność korzystania z dokumentacji procesowej
Zorientowanie na klienta
Dyspozycyjność do pracy również w weekendy
Doświadczenie w pracy na helpdesku lub w pracy w obsłudze klienta mile widziane
Oferujemy:
Umowę o pracę na pełen etat
Pracę w godzinach 9-19 (4 dni pracy, 3 dni wolne)
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących Twoje kwalifikacje
ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
Super-PharmWarszawa, ul. Domaniewska 48
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
10 dni
Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Our dedicated Members Service & Operations team in Gdańsk was established two years ago to strengthen support for our farmer owners. As a Junior Member Support Agent, you will provide timely and effective front-line and operational support to over 8,000 farmers in 7 European countries. How you will...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379