ze znajomością j. francuskiego
Twoje zadanie będzie polegać na odbieraniu zgłoszeń, usterek i awarii w biurach naszego klienta
w Europie. Będziesz rejestrować zgłoszenia mailowo lub telefonicznie, monitorować ich status oraz współpracować z zespołami z różnych krajów, które te usterki usuną.
Co ważne, nasz projekt to wsparcie wewnętrzne, a zatem będą kontaktować się z Tobą jedynie pracownicy naszego Klienta, a nie indywidualne osoby. Każdy, kto zetknął się z tradycyjnym call center, wie jak duży to komfort.
Głównym językiem, jakiego od Ciebie wymagamy będzie francuski, ale do części obowiązków potrzebna będzie również znajomość angielskiego.
Liczymy na Ciebie! Pomóż nam stworzyć kolejny świetny zespół w naszej firmie!
- Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze (lokalne oddziały firmy w Europie)
- Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu
- Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji
- Procesowanie maili oraz odbieranie telefonów od użytkowników
- Tworzenie raportów monitorujących realizację zgłoszeń
- Umowę o pracę na pełen etat w renomowanej międzynarodowej firmie
- Wysoce atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w środowisku międzynarodowych zespołów
- Dodatki na dojazdy do pracy
- Znajomość języka francuskiego na poziomie min. C1
znajomość języka angielskiego na poziomie B2 - Bardzo dobra obsługa komputera
- Doświadczenie w pracy na helpdesku lub w pracy w obsłudze klienta mile widziane
- Dostępność do pracy w dni powszednie w systemie 2 zmianowym, po 8 godzin dziennie, w godzinach 7:30 – 17:30
Poznaj
ISS Facility Services Sp. z o.o.
ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.