Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Helpdesk / Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / pełny etat   40,00 - 42,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz ogólnych pytań dotyczących działania platformy.
  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
  • Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Pracownik HelpDesk w Dziale Telekomunikacji i Infrastruktury

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4 / Plac Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
  • Doradca klienta z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

    Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
  • Specjalista Helpdesku IT

    Super-Pharm   Warszawa, ul. Domaniewska 48    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
  • Młodszy Konsultant ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Rozwiązywanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowanie, Wsparcie użytkowników na miejscu oraz zdalne, Instalacje oraz konfiguracja sprzętów i aplikacji, Rejestracja zgłoszeń użytkowników, Organizacja okablowania, montowanie urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej,...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
  • Konsultant IT

    DANUP, s.r.o.   Słowacja, Veličná 305,  02754 Veličná - Dolný Kubín    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat
    6 godz.
    Przedsiębiorstwo DANUP, s.r.o. poszukuje osób do pracy w charakterze konsultanta IT. Praca skierowana również do osób z Polski Miejsce pracy: Słowacja, Veličná 305, 02754 Veličná - Dolný Kubín
Zobacz więcej ofert pracy

Help Desk Administrator

Hemmersbach
Wrocław
specjalista (mid)
praca stacjonarna
rekrutacja online
1184 dni temu
BE PART OF US

 

Hemmersbach provides IT infrastructure services in more than 190 countries with 50+ own subsidiaries. We deliver exclusively for the leading companies in the IT industry. As pragmatic problem solvers, we not only enthuse our customers, but also make the world a better place: 20% of our profits go into our Direct Actions Hemmersbach Rhino Force and Hemmersbach Kids’ Family. That’s why Hemmersbach is The Social Purpose IT Company.


Help Desk Administrator
Wroclaw
YOUR TASKS
  • Acting as a single point of contact for all IT related incidents and requests
  • Responding to email messages, web inquiries and phone calls for employees requiring help
  • Providing remote worldwide IT support for end-users
  • Installing and supporting different applications on users PC’s
  • Troubleshooting hardware and software problems, assisting users with desktop applications and providing user training
  • Web-based Microsoft Active Directory user handling (user creation, rights and messaging management for Lync and Exchange, password management and user disabling)
  • Collaborating with other IT support team members within the Hemmersbach in resolving problems, in addition to using all available resources such as personal skills, vendor documentation, and online knowledge bases
  • Working with the IT-Ticket-System by handling the tickets under the chosen SLA

OUR REQUIREMENTS
  • Fluent Polish language
  • Very good English language skills
  • Basic remote troubleshooting skills and the use of remote troubleshooting applications
  • Excellent customer service skills with strong attention to details
  • Quick learner with strong time management skills
  • Good knowledge of Windows operating systems

Would be an asset:

  • Previous experience in a similar position
  • Openness to learning new skill

YOUR BENEFITS
  • A secure job position in an exponentially growing international IT company
  • Room to implement your own ideas, challenges within your own responsibility
  • Possibility to grow within a multicultural work environment with a flat structure and direct, informal communication
  • A job with purpose - possibility to contribute to our CSR projects: Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids’ Family
  • Welcome package, full introduction into the company, Buddy program to help you get started
  • Language courses, discounts in partner universities, a wide range of trainings on our internal e-learning platform, for our employees’ kids access to educational modules
  • Free company bus from the center of Wrocław
  • A package of co-funded benefits: multisport card, lunch passes, private health care as well as life insurance for you, your partner, and family members

Would you like to join our team? Please send your CV in English.



YOUR TASKS
  • Acting as a single point of contact for all IT related incidents and requests
  • Responding to email messages, web inquiries and phone calls for employees requiring help
  • Providing remote worldwide IT support for end-users
  • Installing and supporting different applications on users PC’s
  • Troubleshooting hardware and software problems, assisting users with desktop applications and providing user training
  • Web-based Microsoft Active Directory user handling (user creation, rights and messaging management for Lync and Exchange, password management and user disabling)
  • Collaborating with other IT support team members within the Hemmersbach in resolving problems, in addition to using all available resources such as personal skills, vendor documentation, and online knowledge bases
  • Working with the IT-Ticket-System by handling the tickets under the chosen SLA

OUR REQUIREMENTS
  • Fluent Polish language
  • Very good English language skills
  • Basic remote troubleshooting skills and the use of remote troubleshooting applications
  • Excellent customer service skills with strong attention to details
  • Quick learner with strong time management skills
  • Good knowledge of Windows operating systems

Would be an asset:

  • Previous experience in a similar position
  • Openness to learning new skill

YOUR BENEFITS

  • Health care package (Luxmed) for 1 PLN
  • Life insurance
  • Co-funded Multisport card
  • Co-funded & office delivered lunches
  • Onboarding program
  • Job with a purpose
  • Development opportunities
  • Expand parking / Company bus from Wroclaw
  • Remote work during the pandemic
BENEFITS
  • Health care package (Luxmed) for 1 PLN
  • Life insurance
  • Co-funded Multisport card
  • Co-funded & office delivered lunches
  • Onboarding program
  • Job with a purpose
  • Development opportunities
  • Expand parking / Company bus from Wroclaw
  • Remote work during the pandemic
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Pracownik Helpdesk / Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / pełny etat   40,00 - 42,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz ogólnych pytań dotyczących działania platformy.
  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
  • Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Pracownik HelpDesk w Dziale Telekomunikacji i Infrastruktury

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4 / Plac Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
  • Doradca klienta z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

    Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
  • Specjalista Helpdesku IT

    Super-Pharm   Warszawa, ul. Domaniewska 48    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
  • Młodszy Konsultant ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Rozwiązywanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowanie, Wsparcie użytkowników na miejscu oraz zdalne, Instalacje oraz konfiguracja sprzętów i aplikacji, Rejestracja zgłoszeń użytkowników, Organizacja okablowania, montowanie urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej,...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
  • Konsultant IT

    DANUP, s.r.o.   Słowacja, Veličná 305,  02754 Veličná - Dolný Kubín    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat
    6 godz.
    Przedsiębiorstwo DANUP, s.r.o. poszukuje osób do pracy w charakterze konsultanta IT. Praca skierowana również do osób z Polski Miejsce pracy: Słowacja, Veličná 305, 02754 Veličná - Dolný Kubín
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379