Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie wsparcia technicznego sprzętu do pomiaru glukozy, Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie informacji, Dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta, Realizacja wyznaczonych wskaźników jakościowych.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Odpowiedzi na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat. Praca wg procedur. Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat. Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach. Praca wg procedur.
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. francuskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Opolskie
Hebrew Speaking Customer Care Associate

Hebrew Speaking Customer Care Associate

Foundever
opolskie
specjalista (mid)
praca zdalna
315 dni temu

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.  

Our office in Sofia is based in the city center and employs more than 800 people, supporting 32 languages all around the world. For of our campaigns we are looking for positive and enthusiastic Hebrew Speaking Customer Care Associate.

Hebrew Speaking Customer Care Associate

The role:

  • Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts
  • Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators
  • Working independently to find information to exceed customers’ expectations and educate them on how to self-serve on the client’s website and mobile app
  • Navigating multiple systems simultaneously in order to update e-records promptly and accurately
  • Proactively provide support and assistance to colleagues and work together as a team to provide feedback and suggestions to help the company grow & retain its customer base
  • Maintain confidentiality in receiving and recording payments and reporting any discrepancies regarding information or system faults in line with operational procedure

The candidate:

  • Has very good level of Hebrew language - at least level C1
  • Has good command of both spoken and written English C1
  • Has experience in a contact center or customer facing role is beneficial
  • Is able to maintain composure when interacting with a diverse range of telephone callers who can become difficult or distressed
  • Can adapt quickly to changes in products, process and technology
  • Has proven track record of excellent attendance and time-keeping
  • Has excellent MS Office Professional skills
We offer
  • Competitive remuneration scheme
  • Social package including: additional healthcare insurance, gift vouchers, sport card discount, social team activities
  • Working schedule: Monday - Sunday 24/7 support - flexible working shedule;
  • To join a young and dynamic team in multinational environment
  • Opportunities for long-term professional career
  • Entitlement to company internal training and development accordingly global standards
  • Friendly and accessible office location
  • Full time employment (open for part-time options)
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicant's agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie wsparcia technicznego sprzętu do pomiaru glukozy, Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie informacji, Dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta, Realizacja wyznaczonych wskaźników jakościowych.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Odpowiedzi na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat. Praca wg procedur. Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat. Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach. Praca wg procedur.
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. francuskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379