SALESmanago to jedyna platforma CDXP (all-in-one Customer Data Platform & Customer
Experience Platform) wspierana sztuczną inteligencją i wykorzystująca podejście no-code.
Wykorzystywana jest przez ponad 2 500 klientów (m.in. Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance,
Victoria’s Secret) w 50 krajach. Financial Times określił SALESmanago jako najszybciej rosnącą
platformę marketing automation w Europie.
SALESmanago wykorzystuje pełen potencjał danych o klientach, łącząc zaawansowaną analitykę i
hiperpersonalizację do dostarczenia w pełni konfigurowalnych, spersonalizowanych doświadczeń we
wszystkich kanałach marketingowych.
Centrala firmy zlokalizowana jest w Krakowie i zatrudnia 300 doświadczonych konsultantów, data
scientists i inżynierów. SALESmanago działa międzynarodowo dzięki szerokiej sieci ponad 1000
partnerów biznesowych.
Jesteśmy firmą z doskonałym produktem, wyjątkową kulturą organizacyjną, doskonale
funkcjonującymi zespołami oraz ogromnymi ambicjami podbijania polskiego i międzynarodowego
rynku.
Aktualnie poszukujemy managera, który obejmie stanowisko:
- wzmacnianie pozytywnych relacji z obecną siecią partnerów SALESmanago, działającą na polskim rynku.
- poszukiwanie i nawiązywanie trwałych relacji biznesowych oraz nawiązywanie nowych partnerstw (poprzez działania w kanale Outbound oraz Inbound).
- kompleksowe prowadzenie procesów sprzedażowych - pozyskiwanie strategicznych klientów e-commerce / B2C z segmentów mid-market i enterprise na terenie Polski, bazując na stworzonej sieci partnerskiej.
- prezentowanie technologii SALESmanago potencjalnym klientom poprzez prowadzenie prezentacji online i podczas bezpośrednich spotkań.
- dbanie o wysoki poziom edukacji partnerów (organizacja szkoleń on-line / stacjonarnych oraz spotkań cyklicznych), przy wsparciu Działu Marketingu,
- regularne osiąganie indywidualnych targetów sprzedażowych i realizacja ustalonych KPI.
- raportowanie efektów swojej pracy Dyrektorowi Sprzedaży oraz Zarządowi Spółki.
- docelowo: rozwój zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż partnerską.
- 2-3 letniego doświadczenia w sprzedaży i samodzielnym pozyskiwaniu klientów (konieczne),
- pożądane: doświadczenie w sprzedaży oprogramowania w modelu SaaS / w zarządzaniu siecią partnerską.
- znajomości marketingu online i sektora e-commerce oraz dobrej orientacji na polskim rynku agencji marketingowych oraz digital.
- umiejętności nawiązywania relacji, zdolności negocjacyjnych i skutecznego zamykania sprzedaży.
- znajomości języka angielskiego (jako drugiego języka).
- pewności siebie, motywacji, zaangażowania.
- doskonałych umiejętności organizacyjnych i zarządzania czasem.
- możliwość zrobienia kariery w międzynarodowej firmie i dodanie do swojego CV wyjątkowej pozycji, która na zawsze wzmocni Twój profil zawodowy,
- specjalnie przygotowany cykl szkoleniowy, który błyskawicznie wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do skutecznego wykonywania pracy,
- bezpośredni wgląd i wtajemniczenie w metody prowadzenia innowacyjnej na skalę globalną firmy oraz duży wpływ na wdrażane procesy,
- specjalne bonusy za obronę pracy dyplomowej, becikowe (2 000 PLN), dofinansowanie wieczorów kawalerskich i panieńskich i rozwód-party, parapetówek we własnych nowych mieszkaniach, dofinansowanie badań lekarskich, karta OK System, dofinansowanie kursów językowych.