Przygotowywanie ofert handlowych, budżetów oraz cenników dla przypisanych klientów
Koordynacja realizacji zamówień – od przyjęcia zamówienia, poprzez organizację wysyłki, aż do przygotowania dokumentów załadunkowych
Prowadzenie rozmów handlowych z klientami na przypisanym rynku
Uczestnictwo w targach branżowych
Wymagania
Znajomość języka niemieckiego (konieczna)
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
Biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office
Prawo jazdy kat. B
Otwartość i umiejętność budowania relacji z klientem
Doskonała organizacja pracy i samodzielność
Oferujemy
Pracę w międzynarodowej korporacji będącej liderem w branży
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
System nagród miesięcznych oraz mentoring w trakcie onboardingu
Możliwości rozwoju zawodowego w ramach rekrutacji wewnętrznych
Szkolenia finansowane przez pracodawcę
Nielimitowany dostęp do nowoczesnej siłowni zakładowej
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Dane osobowe Kandydata przetwarzane są przez Praca.pl w celu przekazania ich Pracodawcy. Do czasu przekazania danych osobowych do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Praca.pl Sp. z o.o. Po przekazaniu danych osobowych Kandydata do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Pracodawca publikujący niniejszą ofertę pracy. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeśli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych, Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, Zapewnienie doskonałości ekspozycji naszych produktów, Aktywny rozwój bazy klientów oraz wzrost sprzedaży w swoim regionie, Dbanie o wizerunek firmy oraz efektywne zarządzanie...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
kreowanie i zarządzanie procesami sprzedaży usług hotelowych, pakietów wypoczynkowych i wypoczynkowo-rehabilitacyjnych, poszukiwanie nowych rynków na usługi w kraju i za granicą; budowanie i wdrażanie strategii rozwoju usług i zwiększenia sprzedaży; prowadzenie negocjacji warunków...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnianie wsparcia, doradztwo produktowe. Tworzenie, wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań. Rozwój sieci partnerskiej, pozyskiwanie i obsługa nowych partnerów. Realizacja celów sprzedażowych. Optymalizacja ekspozycji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych, Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, Zapewnienie doskonałości ekspozycji naszych produktów, Aktywny rozwój bazy klientów oraz wzrost sprzedaży w swoim regionie, Dbanie o wizerunek firmy oraz efektywne zarządzanie...
Obowiązki: Bezpośrednia sprzedaż produktów firmy. Opieka nad istniejącymi klientami w przydzielonym regionie. Budowanie trwałych relacji z klientami. Wprowadzanie nowych produktów na rynek.
TBS Consulting
zachodniopomorskie
praca zdalna
za 2 dni wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
PRACA ZDALNA Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami branży poligraficznej; Doradztwo techniczne i sprzedaż maszyn poligraficznych; Prezentowanie rozwiązań i uczestnictwo w eventach branżowych; Przygotowanie ofert techniczno-handlowych i...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
12 dni
Twoja rola: Aktywne pozyskiwanie klientów i rozwijanie sieci kontaktów. Tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Koordynowanie procesu przygotowania i instalacji hal namiotowych – od koncepcji po realizację. Zapewnienie najwyższej jakości...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, miesięcznych budżetów oraz cenników dla obsługiwanych klientów; Koordynowanie procesu realizacji zamówienia handlowego – przyjęcie zamówienia, zorganizowanie wysyłki towaru do klienta, przygotowanie dokumentów związanych z...
Teren pracy: 2-3 powiaty Do Twoich zadań należeć będą: Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych, nastawionych zarówno na produkcję roślinną jak i zwierzęcą; Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań; Profesjonalne doradztwo i wsparcie...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 15 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
PRACA NA TERENIE CAŁEJ POLSKI Zakres obowiązków: Aktywna obsługa dotychczasowych klientów oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów. Przygotowywanie ofert handlowych dostosowanych do potrzeb klienta. Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych. Udział w spotkaniach i...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379