KRAKÓW (seven hotels)
- You are someone UNIQUE
- You share our PASSION for hospitality
- You make your expertise GROW
- You DARE to go further
- You have the Spirit of CONQUEST
- YOU are Innovative
- TRUST and Respect are your WAY OF LIFE
Join us and Feel WELCOME!
- Training and development opportunities
- Independent and creative work environment
- Excellent teamwork opportunities at successful hotel brands
- Develop and increase traffic through online channels that will improve the overall revenue for the properties and other key financial indicators.
- Increase guests satisfaction and improve social media presence.
- Managing Trip Advisor, Google+ and OTAs’
- Managing hotels’ social media channels. Analysis of online comments and opinions, reporting and alerting, developing action plans and supporting their implementation
- Content creator - attracting guests with regular animation, content generation - planning and management (on direct and indirect channels)
- Ongoing cooperation with the Distribution Department to increase positive online impact
- We are looking for a GEM who lives and breathes social media and truly understands Happy Guest Come Back spirit.
- 2 years’ working experience in a similar role
- University degree (preferably in related field)
- Proficiency in English
- Demonstrable experience leading and managing social media channels, travel sites, booking websites
- Customer service attitude & strong analytical skills and data-driven thinking
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.