Dla naszego Klienta, prestiżowego, międzynarodowego, koncernu FMCG food, lidera w swojej dziedzinie, poszukujemy obecnie Kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
Group Product Manager
Miejsce pracy: Warszawa, Zasięg: Polska
Nr Ref.: GPMM
Zadania:
- Zarządzanie podległym zespołem,
- Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Dywizji,
- Dbałość o rozwój i zarządzanie strategiczne powierzoną grupą produktową,
- Budżetowanie, Prognozowanie, Monitoring (rynku i konkurencji),
- Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży, Trade Marketingu, Zakładami produkcyjnymi,
- Udział w międzynarodowych projektach cross funkcyjnych,
- Prezentowanie strategii marketingowych na forum Zarządu firmy.
- 5 lat doświadczenia w marketingu na rynku FMCG,
- Wykształcenie wyższe z zakresu Marketingu i Zarządzania,
- Bardzo dobra znajomość j. ang.,
- Preferowane doświadczenie na stanowisku Group Product Manager lub Marketing Manager w dużej, międzynarodowej firmie FMCG,
- Znajomość polskiego rynku Food Service,
- Znajomość psychologii konsumenta,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
- Znajomość systemu SAP R/3 będzie atutem,
- Nastawienie na cel,
- Umiejętność zarządzania zespołem (rekrutacje, motywowanie, zwalnianie +coaching),
- Samodzielność, w tym umiejętność podejmowania decyzji biznesowych,
- Umiejętność kreatywnego i strategicznego myślenia "out of the box",
- Umiejętność współpracy z Działem Sprzedaży, w tym forsowania własnych pomysłów,
- Charyzma,
- Zdolności przywódcze,
- Asertywność,
- Innowacyjność,
- Komunikatywność,
- Energia w działaniu i pozytywne nastawienie,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Dojrzałość zawodowa i emocjonalna,
- Wysoka kultura osobista,
- Dbałość o wysokie standardy pracy zgodne z procedurami i zasadami korporacyjnymi,
- Preferowane doświadczenie zarówno w sprzedaży jak i w marketingu (orientacja w zagadnieniach związanych z handlem),
- Wysokie zdolności prowadzenia prezentacji (przed Zarządem),
- Umiejętność pracy i współpracy w międzynarodowych zespołach crossfunkcyjnych,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiejętności negocjacyjne,
- Umiejętność analitycznego myślenia;