Główny specjalista

Ministerstwo Przemysłu w Katowicach
Katowice
specjalista (mid)
praca stacjonarna
5 dni temu
Ministerstwo Przemysłu w Katowicach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 146071

Warunki pracy


  • Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego.
  • Duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych.
  • Praca przy komputerze w pozycji siedzącej.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego. 
  • Stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, związana z zapewnieniem bezpieczeństwa danych.
  • Charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi, ministerstwami i instytucjami.
  • Praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku i poza nim.

Zakres zadań

  • Bierze udział w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Ministerstwa Przemysłu bądź najmowanych na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
  • Dokonuje realizacji dostaw i usług na potrzeby Ministerstwa Przemysłu celem optymalnego i zgodnego z przepisami wykorzystania posiadanych środków budżetowych oraz zapewnienia niezakłóconego funkcjonowania ministerstwa, w tym planowanie wydatków.
  • Realizuje zadania mające na celu utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem
  • Bierze udział w rozliczeniu kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości (m.in. kosztów związanych z dostawą mediów, opłat eksploatacyjnych, opłat czynszowych).
  • Nadzoruje i kontroluje realizację umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi dotyczących m.in. utrzymania czystości w obiekcie, ochrony fizycznej obiektów oraz innych niezbędnych do w pełni funkcjonalnego korzystania z nieruchomości na potrzeby Ministerstwa Przemysłu.
  • Bierze udział w sporządzaniu zestawień i analiz mających na celu określenie właściwej gospodarki ekonomiczno – finansowej nieruchomości.
  • Wykonuje czynności właściwych ze względu na rolę Biura Dyrektora Generalnego jako wnioskodawcy w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych, przygotowywanie m.in. opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie jego wartości oraz czuwanie nad realizacją zawartych umów/zatwierdzonych wniosków w celu zapewnienia właściwej realizacji wydatków publicznych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w jednostce sektora finansów publicznych
  • Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Kompetencje: skuteczna komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe o kierunku: zarządzanie nieruchomościami lub zamówienia publiczne

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających 5 lat stażu pracy w jednostce sektora finansów publicznych (zaświadczenia pracy, zakresy czynności, świadectwa pracy)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie potwierdzające ukończenie studiów podyplomowych o kierunku zarządzanie nieruchomościami lub zamówienia publiczne

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-23 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Przemysłu
ul. Powstańców 30
40-039 Katowice
Dokumenty można przesłać pocztą, składać bezpośrednio w Kancelarii Ministerstwa Przemysłu w godzinach 8.00-16.00 lub przez ePUAP.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


o   Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Przemysłu z siedzibą przy ul. Powstańców 30, 40-039 Katowice, zwany dalej „Administratorem danych”.


o   Kontakt do inspektora ochrony danych: Z inspektorem ochrony danych (IOD) wyznaczonym przez Administratora danych może się Pani/Pan kontaktować: 1) pocztą tradycyjną na adres Ministerstwo Przemysłu z siedzibą przy ul. Powstańców 30, 40-039 Katowice, 2) pocztą elektroniczną na adres e-mail: iodo@mp.gov.pl.


o   Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru


o   Informacje o odbiorcach danych: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu naboru na wolne stanowisko pracy w Ministerstwie Przemysłu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych) w związku z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy i art. 26 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2022 r. poz. 1691, z późn. zm.) oraz udzielonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe niewymagane przez wskazane akty prawne, przy czym Administrator danych zastrzega, że nie oczekuje przekazywania tego typu danych. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Ponadto Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom zapewniającym na rzecz Administratora danych obsługę techniczną i informatyczną (takim jak dostawcy oprogramowania, podmioty świadczące usługi serwisowe, hostingowe) na podstawie zawartych z tymi podmiotami umów powierzenia przetwarzania danych osobowych lub podmiotom zapewniającym obsługę prawną na rzecz Administratora. Zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej i zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru lub zatrudnienia wybranego w naborze kandydata. Posiada Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania; 2) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 3) cofnięcia zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynikających z przepisów prawa jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji w procesie naboru na wolne stanowisko pracy w Ministerstwie Przemysłu. Administrator danych nie wymaga podawania przez Panią/Pana jakichkolwiek innych danych niż te wskazane bezpośrednio w przytoczonych wyżej przepisach prawa, jeżeli jednak zdecyduje się Pani/Pan podać inne dane, Administrator danych przyjmie, że są one przekazane na zasadzie dobrowolności i za wyrażoną przez Panią/Pana zgodą. Dane te nie będą jednak brane pod uwagę w prowadzonym procesie naboru. Pani/ Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.


o   Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji


o   Uprawnienia:


1.     prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


2.     prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


3.     prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


4.     prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;


5.     prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


o   Podstawa prawna przetwarzania danych:


1.     art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


2.     art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


3.     art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


o   Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


o   Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Finansowych

    POLAQUA Sp. z o.o.   Zawiercie    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    ZADANIA: efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; obsługa finansowa projektów w okresie gwarancyjnym; bieżące...
  • Ekspert w Sieci Sprzedaży

    Bank Pocztowy S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  kontrakt B2B  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
    5 godz.
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Księgowa / Główna Księgowa

    HR Support   Mysłowice    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OBOWIĄZKI: przygotowywanie sprawozdań finansowych; przygotowywanie raportów zamykających poszczególne miesiące, kwartały; raportowanie VAT; rozliczenia spółki z o.o oraz komandytowych; nadzór nad zespołem księgowo - kadrowym;
  • Księgowa / Główna Księgowa

    HR Support   Jaworzno    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OBOWIĄZKI: przygotowywanie sprawozdań finansowych; przygotowywanie raportów zamykających poszczególne miesiące, kwartały; raportowanie VAT; rozliczenia spółki z o.o oraz komandytowych; nadzór nad zespołem księgowo - kadrowym;
  • Samodzielny Księgowy

    Biuro Rachunkowe Dekret Sp.zo.o.   Tarnowskie Góry    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Rozliczanie dokumentacji magazynowej, księgowanie faktur zakupu towarów handlowych, wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży. Księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych. Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, kontrola...
  • Ekspert w Sieci Sprzedaży

    Bank Pocztowy S.A.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Bielsko-Biała, ul. Cyniarska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Transakcji Klientowskich

    Bank Pocztowy S.A.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków ewidencja, potwierdzanie i rozliczanie transakcji zawartych przez Departament Skarbu z klientem instytucjonalnym (FX Spot) realizacja i rozliczanie poleceń wypłaty w obrocie dewizowym w systemie SWIFT i TARGET; realizacja zasileń rachunków w innych bankach pod obsługę...