Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki pracy dotyczące chaarakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadń:
- wysiłek fizyczny
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej;
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- budynek wyposażony w windy;
- budynek może stwarzać problem w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo z uwagi na drzwi z
samozamykaczem, oddzielające klatkę schodową z szybami windowymi.
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie:
https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Przyjmuje i realizuje bieżące zgłoszenia serwisowe związane ze sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem. Pomaga użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z obszaru IT,
- Przygotowuje sprzęt komputerowy do pracy w tym konfiguruje system oraz instaluje odpowiednie sterowniki, a także oprogramowanie biurowe,
- Cyklicznie wykonuje przegląd stacji roboczych pod kątem poprawności działania, instaluje oraz aktualizuje system i oprogramowanie na stacjach roboczych,
- Instaluje, konfiguruje i serwisuje drukarki oraz inne urządzenia wielofunkcyjne,
- Przygotowuje do pracy urządzenia mobilne w tym dokonuje ich aktualizacji oraz migracji danych,
- Koordynuje prace zewnętrznych firm serwisowych,
- Opiniuje oraz przygotowuje dokumenty pod kątem wymagań informatycznych w związku z realizowanymi projektami dot. zaawansowanych rozwiązań informatycznych,
- Uczestniczy w pracach komisji przetargowych powoływanych na czas realizacji projektów związanych z informatyzacją urzędu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku serwisanta helpdesk,
- znajomość jęz. angielskiego na poziomie B1
- Znajomość budowy i naprawy sprzętu teleinformatycznego oraz drukującego,
- Znajomość zagadnień związanych z administracją i obsługą systemów operacyjnych Windows oraz aplikacji biurowych i użytkowych,
- Znajomość zagadnień sieci LAN,
- Umiejętność obsługi programów biurowych (pakietu Office 365),
- umiejętności: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; rzetelność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca; komunikacja.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi programu komputerowego Magik INFO (HelpDesk), Magik Monitor
- Prawo jazdy kat. B uprawniające do prowadzenia pojazdu z manualną skrzynią biegów,
- Znajomość programu Microsoft System Center Configuration Manager,
- Znajomość programu PDQ Deploy,
- Znajomość CISCO AnyConnect lub FortiVPN,
- Znajomość Eset Remote Administrator.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. - link do wzoru oświadczenia: https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyoświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. BTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-16 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Biuro organizacyjno-Administracyjne
Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa ( z dopiskiem na kopercie DZB WI).
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad. Administrator zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu praw dostępne są pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gddkia/rodo-nabory