Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144831
Warunki pracy
- Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
- Praca pod presją czasu;
- Zagrożenie korupcją;
- Spiętrzenie zadań z różnych obszarów działania;
- Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;
- W budynku jest winda i toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
- Przed budynkiem są podjazdy dla wózków inwalidzkich;
Zakres zadań
- Opracowuje strategie promocji zdrowia, w tym długofalowe cele strategiczne we współpracy z jednostkami w ramach realizacji Narodowego Programu Chorób Układu Krążenia, Narodowej Strategii Onkologii. Bierze udział w przygotowaniu i wdrażaniu projektów (w tym organizacji i udziale w spotkaniach, eventach itp.) oraz koncepcji komunikacji w ramach kampanii społecznych.
- Analizuje obszary ochrony zdrowia wymagające promocji i edukacji oraz opracowuje rekomendacje. Analizuje badania dotyczące postaw przed i po kampaniach. Prowadzi ewaluację kampanii promocyjno-edukacyjnych.
- Przygotowuje dokumentację dotyczącą udzielania zamówień oraz szacowania wartości zamówień i przygotowuje szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia.
- Wypracowuje i wprowadza najlepsze rozwiązania, które będą wykorzystywane przy działaniach promocyjno-informacyjnych. Prowadzi harmonogram działań promocyjno-edukacyjnych oraz inicjuje uroczystości i wydarzenia podnoszące świadomość zdrowotną społeczeństwa oraz wpływające na zmianę postaw i zachowań obywateli.
- Monitoruje dostępność materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich dystrybucję. Planuje budżet działań promocyjnych i edukacyjnych w ramach zadań Departamentu.
- Prowadzi monitoring działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez Ministerstwo Zdrowia oraz jednostki podległe i nadzorowane przez Ministra Zdrowia.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze socjologii, marketingu, promocji lub komunikacji
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Znajomość Narodowego Programu Chorób Układu Krążenia, Narodowej Strategii Onkologicznej;
- Umiejętność prowadzenia kampanii promocyjnych oraz organizowania eventów lub szkoleń;
- Umiejętność formułowania i redagowania przekazów tekstowych, briefów;
- Umiejętność ewaluacji kampanii społecznych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętności analitycznego myślenia;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Komunikatywność.