Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
12 godz. temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144740

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 


Praca na stanowisku łączy się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz. Na stanowisku występuje zagrożenie korupcją.


Praca wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”. 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Przygotowuje i prowadzi bazy danych, na podstawie których pomiędzy resorty są rozdysponowywane środki finansowe przewidziane w budżecie prezydencji
  • Przygotowuje i prowadzi bazy danych dotyczące budżetu prezydencji
  • Uczestniczy w opracowaniu planów, projektów analiz, ocen, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących Przewodnictwa RP w Radzie Unii Europejskiej - w zakresie finansowym
  • Przygotowuje oraz realizuje zadania z zakresu spraw finansowych, w ramach KPRM, określone w Programie Przygotowań Przewodnictwa, dla których Kancelaria zostanie wskazana jako właściwa
  • Opracowuje analizy i dokumenty na potrzeby Zespołu roboczego do spraw przygotowania i sprawowania przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej w I połowie 2025 r. ds. budżetowo-finansowych, powołanego przez Przewodniczącego Komitetu do Spraw Europejskich, oraz zapewnia obsługę techniczno-organizacyjną oraz biurową ww. Zespołu
  • Uczestniczy w opracowaniu projektu aktualizacji Programu przygotowań Przewodnictwa, a także projektu sprawozdania z jego wykonania, w obszarze finansowym

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w zakresie sporządzania analiz ekonomicznych lub prowadzenia baz danych

  • Umiejętność obsługi programu MS Excel na poziomie zaawansowanym
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: zasad gospodarowania środkami finansowymi w ramach budżetu państwa; ustawy o finansach publicznych; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Umiejętność: obsługi systemu TREZOR, programowania w VBA (Ms Excel)

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-20 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa

2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).

3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP:144740/DPREZ/35

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie:


https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie opłat za usługi wodne, udział przy opracowywaniu wytycznych, instrukcji, wzorów dokumentów służących...
  • Specjalista / Starszy Specjalista ds. realizacji projektów międzynarodowych w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Główne obowiązki: organizacja wydarzeń kooperacyjnych (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnych (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą, organizacja stoisk na zagranicznych imprezach...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
  • Inspektor / Starszy Inspektor / Specjalista w Biurze Ochrony Środowiska

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Czerniakowska 124    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Główny zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji zanieczyszczeń wprowadzanych do środowiska w zakresie odprowadzania ścieków i wód opadowych; sporządzanie sprawozdawczości dla zewnętrznych organów i instytucji w zakresie usług wodnych i szczególnego korzystania z wód; monitorowanie...
  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Elektronowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Studentów

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: udzielanie wsparcia i opieka nad studentami realizującymi studia w języku angielskim, prowadzenie dokumentacji z przebiegu studiów, w tym dokumentacji elektronicznej, współorganizacja wydarzeń dla studentów międzynarodowych, współpraca z wykładowcami, także...
  • Administrator biurowy

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Sporządzanie raportów i monitoring dokumentacji; Nadzór nad logistyką i magazynem, zarządzanie flotą; Kontrola dokumentów kadrowych, księgowych i współpracy z podwykonawcami; Negocjacje z dostawcami i obsługa administracyjna zespołu; Weryfikacja faktur oraz obsługa...
  • Office Support z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców; Obsługa systemów i aplikacji; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; Obsługa urządzeń biurowych; Sporządzanie zamówień; Wsparcie administracyjne; Drobne prace fizyczne, np. przy...
  • Pracownik ds. dokumentacji celnej

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, cały etat, praca zmianowa według ustalonego harmonogramu Twoje zadania: weryfikacja przesyłek celem skierowania do właściwej procedury, uzupełnianie danych o przesyłkach w systemach PP S.A., sporządzanie zgłoszeń celnych, współpraca z Krajową...