Główny specjalista

Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1 dzień temu
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 143391

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) - w dniu poprzedzającym wizytę zagraniczną lub spotkanie z gościem zagranicznym członka kierownictwa MC, praca przebiega w nietypowych godzinach – aż do ostatecznego przygotowania materiałów
dla członka kierownictwa MC, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz - występuje szczególnie
w kontaktach z KPRM oraz innymi urzędami w związku z uzgadnianiem dokumentów dotyczących procesu decyzyjnego w UE.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne.

Zakres zadań

  • Inicjuje, koordynuje i monitoruje udział MC w procesie decyzyjnym UE, w tym: uzgadnia stanowisko MC odnośnie do dokumentów związanych z członkostwem w UE, m.in. poprzez analizowanie polityk UE, strategii wieloletnich UE, planu i programu prac Rady UE oraz innych dokumentów programowych UE, a także przebiegu prac na forum Rady UE w zakresie formacji Rady UE, dla których MC pełni rolę instytucji współpracującej; koordynuje obieg dokumentów związanych z przygotowaniem stanowiska MC na posiedzenia instytucji UE i ich organów przygotowawczych: grup roboczych Rady UE, Komitetu Stałych Przedstawicieli (Coreper), Rady UE ds. Transportu, Telekomunikacji i Energii, Rady Europejskiej; inicjuje, koordynuje i wypracowuje zapisy do instrukcji dla przedstawicieli Polski na posiedzenia ww. organów; monitoruje i analizuje zobowiązania wynikające dla Polski z posiedzeń grupy Mertens, Antici, Coreper oraz Rady UE w zakresie spraw cyfrowych; analizuje projekty aktów prawnych i dokumentów pozalegislacyjnych i stanowisk opracowywanych przez poszczególne instytucje UE
  • Bierze udział w przygotowaniu członków kierownictwa Departamentu lub członków kierownictwa MC na spotkania i posiedzenia związane z członkostwem w UE (m.in. Komitet do Spraw Europejskich, Zespół roboczy do spraw przygotowywania prac Komitetu do Spraw Europejskich, komisje sejmowe i senackie oraz na spotkania dwustronne i wielostronne) oraz w europejskich organizacjach lub inicjatywach międzynarodowych, w tym: przygotowuje dokumenty prezentujące stanowisko MC na forum UE oraz europejskich organizacji lub inicjatyw międzynarodowych; uczestniczy w przygotowaniu informacji o stanowisku Polski dla Sejmu i Senatu, jakie Rada Ministrów ma zamiar zająć podczas rozpatrywania projektów aktów prawnych w Radzie UE oraz informacji o udziale Polski w pracach UE podsumowującej prace państwa sprawującego prezydencję w Radzie UE; bierze udział w spotkaniach i posiedzeniach związanych z członkostwem w UE oraz europejskich organizacjach lub inicjatywach międzynarodowych; przygotowuje materiały tezowo-informacyjne na potrzeby spotkań i posiedzeń członków kierownictwa MC, w których uczestniczą przedstawiciele innych państw członkowskich lub instytucji UE lub przedstawiciele europejskich organizacji lub inicjatyw międzynarodowych; monitoruje realizację zobowiązań nałożonych na MC
  • Koordynuje merytoryczne przygotowanie zagranicznych wizyt członków kierownictwa MC oraz podejmowanych przez nich wizyt gości zagranicznych w Polsce, a także spotkań o charakterze międzynarodowym z podmiotami krajowymi – niezastrzeżonych dla innych komórek organizacyjnych MC – w zakresie członkostwa w UE oraz w europejskich organizacjach lub inicjatywach międzynarodowych, w tym: opracowuje stosowne materiały tezowo-informacyjne dla członków kierownictwa MC na podstawie analizy dostępnych dokumentów oraz otrzymanych wkładów od podmiotów współpracujących; monitoruje proces realizacji zobowiązań podjętych podczas wizyt lub spotkań
  • Koordynuje i przygotowuje materiały tezowo-informacyjne (stanowiska, opinie, oceny, itd.) z zakresu dwustronnej lub wielostronnej współpracy z państwami europejskimi lub europejskimi organizacjami międzynarodowymi (lub w ramach inicjatyw międzynarodowych) w obszarze cyfryzacji na potrzeby kierownictwa MC, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (KPRM), Kancelarii Prezydenta, Kancelarii Sejmu i Senatu, innych ministerstw oraz urzędów na spotkania z odpowiednimi przedstawicielami tych krajów i organizacji (lub inicjatyw)
  • Monitoruje stan, tendencje i perspektywy rozwoju polityki cyfrowej krajów europejskich, a także monitoruje i analizuje aktywności krajów europejskich i europejskich organizacji międzynarodowych (lub inicjatyw międzynarodowych) w obszarze cyfrowym (w tym dostępne dokumenty i ich zmiany) także pod kątem stosunków z Polską oraz przedkłada informacje w tym zakresie, wraz z rekomendacjami (założenia i kierunki rozwoju stosunków), na podstawie przeprowadzonej analizy
  • Koordynuje wymianę wiedzy, dobrych praktyk i doświadczeń z krajami europejskimi i europejskimi organizacjami międzynarodowymi (lub w ramach inicjatyw międzynarodowych) w obszarze cyfrowym
  • Uczestniczy w pracach europejskich gremiów (zespołów, komitetów, grup roboczych) odpowiedzialnych za międzynarodową politykę cyfrową, w tym przygotowuje stanowiska jakie powinny być prezentowane przez stronę polską w czasie rozmów, opracowuje protokoły i sprawozdania z rozmów, a także monitoruje wykonanie ustaleń podjętych w czasie tych rozmów
  • Bierze udział i opracowuje projekty umów międzynarodowych oraz innych aktów z zakresu współpracy międzynarodowej (porozumienia o współpracy) będących w zakresie właściwości wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie prowadzenia
współpracy międzynarodowej w obszarze europejskim, w szczególności problematyki
UE
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Wiedza z zakresu: zagadnień będących w kompetencji MC; struktury i zasad funkcjonowania UE, w tym procesu decyzyjnego UE oraz programów i inicjatyw UE z obszaru cyfryzacji; organizacji przedsięwzięć z zakresu dwustronnej i wielostronnej współpracy międzynarodowej (wyjazdów zagranicznych, wizyt zagranicznych gości w Polsce, konsultacji, konferencji i warsztatów); zasad dyplomacji, w tym znajomość protokołu dyplomatycznego; struktury i zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz działalności i organizacji MC; wypracowywania stanowiska krajowego w procesie decyzyjnym UE; przepisów ustawy o umowach międzynarodowych
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, kreatywność, współpraca
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Znajomość: struktury i zasad funkcjonowania europejskich organizacji międzynarodowych, innych niż UE; zagadnień dotyczących bieżącej europejskiej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej; historii stosunków międzynarodowych; ogólnych zasad redakcji tekstów.
  • upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych „zastrzeżonych”

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie B2, w szczególności dokumentów określonych w rozporządzeniu PRM w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej lub Rozporządzeniu Ministra Spraw Zagranicznych w sprawie organizacji aplikacji dyplomatycznokonsularnej, sposobu dokumentowania znajomości języków obcych oraz szczegółowych zasad przeprowadzania egzaminu dyplomatyczno-konsularnego
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (fakultatywnie), w szczególności dokumentów określonych w rozporządzeniu PRM w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej lub Rozporządzeniu Ministra Spraw Zagranicznych w sprawie organizacji aplikacji dyplomatycznokonsularnej, sposobu dokumentowania znajomości języków obcych oraz szczegółowych zasad przeprowadzania egzaminu dyplomatyczno-konsularnegoOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-15 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Cyfryzacji
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjaMC@cyfra.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych
chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz numer ogłoszenia BIP: 143391, DWM/10 AP

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administratorem danych osobowych jest Ministerstwo Cyfryzacji, Królewska 27, 00-060 Warszawa, adres e-mail:
Kancelaria.Krolewska@mc.gov.pl
1. Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Ministerstwo Cyfryzacji, ul Królewska 27, 00-060
Warszawa adres e-mail: IOD@mc.gov.pl.
2. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, zawarcie umowy oraz
archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
3. Podstawa prawna przetwarzania danych:
1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub podjęcie działań na
żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy);
2) art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązków prawnych ciążących
na administratorze);
3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą).
4. Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie
cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. W
przypadku podania innych danych osobowych niż określonych przepisami prawa, podstawą przetwarzania będzie zgoda, o
której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można
odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9
ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w
dowolnym czasie.
5. Informacje o odbiorcach danych:
Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów
upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej.
Dane osobowe mogą być przekazywane do podmiotów przetwarzających dane
w imieniu administratora danych osobowych, posiadających uprawnienia do ich przetwarzania.
6. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z
uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska a następnie przez czas wynikający z
przepisów o archiwizacji. W przypadku obowiązku prawnego spoczywającego na administratorze danych osobowych do
czasu istnienia tego obowiązku.
7. Uprawnienia:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) prawo do usunięcia danych osobowych (w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody);
5) prawo do przenoszenia danych (w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody lub umowy;
przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany);
Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany
powyżej;
Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane, a także nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Zarzecze 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Specjalista ds. Administracji

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Senatorska    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Zadania administracyjne ppoż: nadzór nad audytami Specjalistów ppoż i Dyżurnych Pięter, przygotowywanie szkoleń dla pracowników, monitorowanie terminu realizacji szkoleń, przygotowywanie raportów z zakresu p.poż na cele kontrolne, wysyłanie komunikacji w zakresie ppoż...
  • Specjalista ds. Administracyjnych w Dziekanacie Wydziału Medycznego

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Starszy Specjalista w Wydziale Obsługi w Biurze Prezesa

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę sekretariatu, organizacyjne wspomaganie przełożonego w pracy, w tym organizację wyjazdów służbowych oraz rozliczanie kosztów, monitorowanie bieżących spraw i realizację prac związanych z zadaniami przełożonego, zarządzanie...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Radom    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Radca Prawny w Zespole Radców Prawnych

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zadania: Obsługa prawna Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: opiniowanie wewnętrznych aktów prawnych; monitorowanie aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem Straży Miejskiej; opiniowanie oświadczeń woli, projektów umów, porozumień i innych uzgodnień zawieranych przez...
  • Pracownik ds. monitorowania uwarunkowań politycznych, strategicznych i prawnych UE

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    19 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: pozyskiwanie informacji o działaniach podejmowanych przez instytucje unijne, przyjmowanych aktach prawnych, dokumentach politycznych i strategicznych UE oraz przekazywanie zebranych informacji i opracowywanie wniosków, analizowanie dokumentów unijnych...
  • Główny specjalista w Zespole Oświaty Zawodowej i Problematyki Społecznej

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Współpraca z dyrektorem zespołu oraz organizacjami członkowskimi ZRP w zakresie monitoringu regulacji prawnych oraz opracowywania opinii do założeń projektów aktów prawnych dotyczących problematyki oświaty zawodowej i rynku pracy, zwłaszcza dualnego kształcenia zawodowego w rzemiośle....
  • Pracownik ds. dokumentacji celnej

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, cały etat, praca zmianowa według ustalonego harmonogramu Twoje zadania: weryfikacja przesyłek celem skierowania do właściwej procedury, uzupełnianie danych o przesyłkach w systemach PP S.A., sporządzanie zgłoszeń celnych, współpraca z Krajową...