Główny specjalista

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
16 godz. temu
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 143341

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe - wizyty studyjne związane z pozyskiwaniem informacji dotyczących funkcjonowania innych organizacji, instytucji w kraju i na świecie

Zakres zadań

  • Realizuje działania z zakresu planowania strategicznego Ministra Finansów oraz Szefa Krajowej Administracji Skarbowej, w tym: opracowuje czteroletnie kierunki działania i rozwoju Ministerstwa Finansów i Krajowej Administracji Skarbowej, monitoruje i przygotowuje sprawozdanie z ich realizacji, a także analizuje informacje zarządcze, opracowywane w Ministerstwie Finansów i Krajowej Administracji Skarbowej
  • Monitoruje realizację celów Ministerstwa Finansów oraz Krajowej Administracji Skarbowej w celu identyfikacji długoterminowych kierunków działania i rozwoju jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi lub przez niego nadzorowanych
  • Realizuje działania z zakresu kontroli zarządczej w działach administracji rządowej: budżet, finanse publiczne, instytucje finansowe (planowanie, monitorowanie oraz sprawozdawczość w ujęciu kwartalnym i rocznym)
  • Opracowuje oceny oraz propozycje kierunków dalszego rozwoju i zmian w zakresie funkcjonowania Ministerstwa Finansów oraz Krajowej Administracji Skarbowej
  • Prowadzi analizy działania Ministerstwa Finansów i Krajowej Administracji Skarbowej, w tym, pod względem efektywności i wydajności fiskalnej działania Krajowej Administracji Skarbowej
  • Opracowuje analizy z wykorzystaniem informacji źródłowych gromadzonych w Krajowej Administracji Skarbowej oraz informacji o działaniach strategicznych prowadzonych przez organizacje i instytucje w kraju i na świecie, w tym administracje podatkowe i celne innych państw
  • Analizuje informacje zarządcze opracowywane w Ministerstwie Finansów i Krajowej Administracji Skarbowej
  • Analizuje inicjatywy strategiczne pod kątem ich zgodności z dokumentami o charakterze strategicznym

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze planowania strategicznego lub kontroli zarządczej lub analiz
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i rozumienie literatury fachowej z obszaru właściwości wydziału
  • Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej
  • Znajomość standardów kontroli zarządczej i wytycznych w zakresie planowania działalności i zarządzania ryzykiem
  • Umiejętność strategicznego myślenia
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 273), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studnia podyplomowe z zakresu kontroli zarządczej
  • Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania projektami i programami

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV w języku polskim (kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 273), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-14 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2024/141/DST

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracyjnych w Dziekanacie Wydziału Medycznego

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Specjalista ds. Administracji

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Senatorska    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska: Zadania administracyjne ppoż: nadzór nad audytami Specjalistów ppoż i Dyżurnych Pięter, przygotowywanie szkoleń dla pracowników, monitorowanie terminu realizacji szkoleń, przygotowywanie raportów z zakresu p.poż na cele kontrolne, wysyłanie komunikacji w zakresie ppoż...
  • Starszy Specjalista w Wydziale Obsługi w Biurze Prezesa

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę sekretariatu, organizacyjne wspomaganie przełożonego w pracy, w tym organizację wyjazdów służbowych oraz rozliczanie kosztów, monitorowanie bieżących spraw i realizację prac związanych z zadaniami przełożonego, zarządzanie...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Radom    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Projektant w branży sanitarnej (odwodnieniowej)

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 14 000 zł brutto/mies.
    7 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: weryfikacja, analizy i opiniowanie opracowań przedprojektowych i projektowych przygotowywanych przez zewnętrznych wykonawców, w tym w ramach prac zespołów opiniowania projektów inwestycyjnych (ZOPI), pełnienie nadzoru autorskiego dla projektów...
  • Starszy specjalista / specjalista / asystent ds. obsługi sekretariatu

    specjalista mid / senior / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to: Zapewnienie obsługi administracyjnej, kancelaryjnej oraz recepcyjnej Kierownictwa Instytutu, Rady Instytutu oraz pracowników; Reprezentowanie Instytutu w zakresie obsługi bezpośredniej, jak i telefonicznej, gości Instytutu oraz...
  • Office Assistant / Office Coordinator

    Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    UNIVERSAL MUSIC POLSKA Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: bieżące prowadzenie recepcji: przyjmowanie gości, obsługa klientów, obsługa poczty e-mail, przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, awizowanie pojazdów itp. opieka administracyjna nad obiegiem umów (począwszy od wypełniania metryczek i wprowadzania do systemu, po...
  • Pracownik biurowy

    Partner Sp. z o.o. Sp. K   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie firmy w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych. Telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta wg obowiązujących standardów. Przyjmowanie, rejestrowanie i weryfikowanie zgłoszeń i reklamacji przekazywanych od klientów firmy. Kompleksowa obsługa...