Główny specjalista

Główny Urząd Miar w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
9 dni temu
Główny Urząd Miar w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 139357

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Praca pod presją czasu.


W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Zakres zadań

  • Koordynuje prace związane ze sporządzeniem oraz dokonywaniem zmian w planie finansowym dla części 64 – Główny Urząd Miar, w szczególności w ŚKLGUM w zakresie: a) dysponenta środków budżetu państwa trzeciego stopnia – Centrala GUM (w szczególności w ŚKLGUM), b) dysponenta części 64 – GUM, który obejmuje dysponentów trzeciego stopnia, w tym Centralę GUM, w szczególności w ŚKLGUM
  • Dokonuje kontroli pod względem finansowym wniosków o zaciągnięcie zobowiązania oraz zawieranych umów w zakresie zgodności z planem finansowym GUM, w szczególności w ŚKLGUM
  • Tworzy bieżące analizy wykorzystania środków oraz okresowe raporty i oceny przebiegu wykonania i zaangażowania w ramach planu finansowego GUM, w szczególności w ŚKLGUM
  • Przygotowuje wnioski o dokonanie zmian w planie finansowym GUM, w szczególności w ŚKLGUM, wnioski o uruchomienie rezerw celowych oraz wnioski o zapewnienie finansowania przedsięwzięcia
  • Sporządza na potrzeby Ministra Finansów, Biura Analiz Sejmowych oraz Komisji Sejmowych i Senackich projekty szczegółowych informacji związanych z projektem oraz wykonaniem budżetu w części 64 – Główny Urząd Miar, w szczególności w ŚKLGUM
  • Wykonuje czynności związane z obsługą Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w zakresie planowania: projekty planów i plany oraz obsługi dysponenta: wnioski o decyzje budżetowe, blokadę środków, wnioski o modyfikację harmonogramu, harmonogram wydatków, aktualizacja poszczególnych dekad, dodatkowe zapotrzebowania na środki, dzienne zwroty środków dla części 64 – Główny Urząd Miar, w szczególności w ŚKLGUM, w zakresie: a) dysponenta środków budżetu państwa trzeciego stopnia – Centrala GUM, w szczególności w ŚKLGUM, b) dysponenta części 64 – GUM, który obejmuje dysponentów trzeciego stopnia, w tym Centralę GUM, w szczególności w ŚKLGUM
  • Sporządza sprawozdania budżetowe dysponenta części 64 – GUM, który obejmuje dysponentów trzeciego stopnia, w tym Centralę GUM, w szczególności w ŚKLGUM
  • Opracowuje wewnętrzne procedury w zakresie procesów realizowanych przez wydział, w celu zapewnienia sprawnej i usystematyzowanej realizacji zadań, w szczególności w ŚKLGUM

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe i studia podyplomowe o profilu ekonomicznym
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w komórkach zajmujących się obsługą finansową
  • Znajomość aktów prawnych: ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Umiejętności: komunikacja, współpraca, organizacja pracy, orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, rozwiązywanie problemów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu budżetu zadaniowego, księgowości i rachunkowości
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Obsługa systemu F-K Quorum
  • Obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa (TREZOR)
  • Znajomość ustawy prawo o miarach

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z budżetu zadaniowego, księgowości i rachunkowości

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-10 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Miar
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Elektoralna 2
00-139 Warszawa

Dokumenty można składać przez ePUAP lub na adres rekrutacja@gum.gov.pl lub w kancelarii GUM w godz. 8.00-16.00.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

1. Administrator danych


Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Urząd Miar reprezentowany przez Dyrektora Generalnego GUM.


2. Kontakt z Administratorem danych


Z administratorem danych może Pani/Pan skontaktować się telefonicznie pod numerem: (22) 581 93 99, osobiście lub korespondencyjnie pod adresem: Główny Urząd Miar, ul. Elektoralna 2, 00-139 Warszawa, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: gum@gum.gov.pl


3. Inspektor ochrony danych


Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się korespondencyjnie pod adresem: Inspektor Ochrony Danych, Główny Urząd Miar, ul. Elektoralna 2, 00-139 Warszawa, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@gum.gov.pl


4. Cel przetwarzania danych osobowych


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez administratora w celu:


- przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej,


- realizacji obowiązków prawnych, w tym realizacji prawa do informacji publicznej,


- archiwizacji dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


5. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych


Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z 21.11.2008 r. o służbie cywilnej oraz przepisami ustawy z 26.06.1974 r. Kodeks pracy, a także przepisami ustawy z 6.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W zakresie danych, które wskazane zostaną przez Państwa w przesłanych dokumentach, a których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


6. Okres przetwarzania danych


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez administratora przez czas określony w przepisach o archiwizacji, tj. ustawie z 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.


7. Odbiorcy danych


Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty, którym administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych. Ponadto Pani/Pana dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska stanowić będą informację publiczną (art. 29 ustawy o służbie cywilnej), a jeżeli zostanie Pani/Pan wybrany w naborze, to dane te wraz z miejscem zamieszkania opublikowane zostaną w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu oraz Biuletynie Informacji Publicznej (art. 31 ustawy o służbie cywilnej).


8. Uprawnienia


Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ponadto w zakresie danych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, co nie będzie miało wpływu na przetwarzanie danych dokonane przed takim wycofaniem.


9. Prawo do skargi do organu nadzorczego


Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pani/Pan, że niezgodnie z prawem przetwarzamy dane osobowe.


10. Obowiązek podania danych


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy lub przepisów ustawy o służbie cywilnej jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko w służbie cywilnej. Podanie innych danych jest dobrowolne.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Starszy specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA: współpraca z pracownikami naukowymi Instytutu w zakresie realizacji projektów naukowo-badawczych, w tym m.in. przygotowanie sprawozdawczości, monitorowanie terminowości realizacji zadań, weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków; prowadzenie dokumentacji projektowej...
  • Specjalista ds. programów badawczych

    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA: Realizacja projektów naukowych: planowanie, sprawozdanie, monitorowanie wykonania i wydatków. Zarządzanie dokumentacją projektową. Informowanie o konkursach na dofinansowanie projektów oraz przygotowywanie wniosków. Monitorowanie czasu pracy w projektach naukowych i rocznych...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Umów Odbiorców Instytucjonalnych

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
  • Starszy specjalista / Główny specjalista w Departamencie Rozwoju Startupów

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Główne zadania: Realizacja zadań w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027 (w tym działanie 2.28 Startup Booster Poland), w szczególności: opracowywanie i aktualizacja dokumentów programowych oraz procedur w zakresie naboru i oceny projektów, zawierania...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obowiązki: Tworzenie umów dotyczących dostaw wody i odprowadzania ścieków z klientami; Obsługa związanej z umowami korespondencji; Omówienie wstępnych warunków umów z klientami; Obsługa klientów w zgodzie z procedurami oraz udzielanie informacji; Znajdowanie i rejestrowanie danych...
  • Młodszy Specjalista ds. umów cywilnoprawnych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Główne obowiązki: sporządzanie, zawieranie i rejestracja umów cywilnoprawnych, dbałość o całość zagadnień związanych z administrowaniem umowami, komunikacja ze zleceniobiorcami w języku polskim i angielskim, bieżące monitorowanie zmian prawnych i proponowanie nowych rozwiązań,...
  • Specjalista ds. Ewidencji i Inwentaryzacji

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Obowiązki na stanowisku: Wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych; Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz mebli; Przeprowadzanie inwentaryzacji w magazynach; Wprowadzanie danych do systemów; Archiwizacja dokumentacji; Przeprowadzanie doraźnych spisów i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Ochrony Środowiska

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: Implementowanie wymagań prawa ochrony środowiska, gospodarki odpadami (w tym ADR - przewóz towarów niebezpiecznych i materiałami opakowaniowymi, ochrony powietrza, ochrony akustycznej, gospodarki wodno-ściekowej w chemicznej firmie produkcyjnej; Prowadzenie ewidencji...
  • Inspektor / Główny Specjalista w Departamencie Wsparcia Krajowego

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Stanowisko pracy ds. planowania, obsługi dopłat do kredytów i sprawozdawczości. Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę Oferujemy: przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, pracę w największej agencji...
  • Główny Specjalista / Ekspert w Departamencie Wdrożeń Innowacji w Przedsiębiorstwach (Samodzielne stanowisko ds. programowania)

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Główne zadania: monitorowanie funkcjonujących instrumentów wsparcia w zakresie innowacyjności; identyfikacja potrzeb przedsiębiorców w zakresie wsparcia w obszarze innowacyjności, w tym w ramach współpracy z interesariuszami; proponowanie i rozwijanie koncepcji nowych instrumentów...