Główny specjalista

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
5 dni temu
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 139315

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Praca administracyjno-biurowa
  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Zagrożenie korupcją – np. Dokonywanie rozeznania rynku, wyceny i propozycji wyboru firm w związku z organizowanymi działaniami dla pracowników MF. Udział w komisjach przetargowych na wybór dostawców usług propracowniczych.

Zakres zadań

  • Kieruje pracą zespołu, w szczególności poprzez planowanie, organizowanie pracy, przydzielanie spraw, udzielanie wskazówek oraz motywowanie pracowników
  • Nadzoruje opracowywanie i wdrażanie rozwiązań dotyczących spraw pracowniczych i działań propracowniczych
  • Nadzoruje organizowanie oraz realizację wewnętrznych wydarzeń propracowniczych, działań charytatywnych oraz działań realizowanych przez pracowników ministerstwa w zakresie wolontariatu
  • Nadzoruje prowadzenie spraw socjalnych pracowników Ministerstwa Finansów, w tym: przygotowywanie „Rocznego planu rzeczowo-finansowego działalności socjalnej” oraz monitorowanie wykorzystania środków pod kątem zgodności z planem, naliczenie odpisu na ZFŚS, zarządzanie środkami ZFŚS, rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń z ZFŚS, sporządzanie projektów decyzji wypłat świadczeń oraz umów pożyczek na cele mieszkaniowe, obsługę Komisji Socjalnej w Ministerstwie Finansów oraz obsługę platformy kafeteryjnej „MyBenefit”
  • Nadzoruje inicjowanie i realizowanie działań na rzecz wzmacniania pozytywnego wizerunku pracodawcy oraz budowania przyjaznego środowiska pracy
  • Koordynuje współpracę z zakładowymi organizacjami związkowymi działającymi w ministerstwie w zakresie właściwości zespołu
  • Nadzoruje obsługę administracyjno-biurową zespołu do spraw odznaki honorowej „Za zasługi dla Finansów Publicznych Rzeczypospolitej Polskiej”

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z realizacją działań propracowniczych lub employer brandingowych lub rozwojowych lub spraw socjalnych
  • Znajomość Kodeksu pracy
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych w tym zakresie
  • Znajomość przepisów w zakresie zamówień publicznych
  • Znajomość zagadnień z zakresu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
  • Znajomość ustawy o związkach zawodowych
  • Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność negocjowania
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 273), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i rozumienie tekstów w zakresie właściwości zespołu
  • Znajomość struktury organizacyjnej Ministerstwa Finansów
  • Znajomość systemu kafeteryjnego MyBenefit
  • Znajomość programu Power Point
  • Znajomość aktualnych rozwiązań propracowniczych, np. rozwiązań z zakresu work-life balance

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV w języku polskim (kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 273), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami, którego wzór stanowi załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lutego 2017 r. (Dz. U. poz. 423)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-08 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2024/100/BDG

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoja przyszła rola: realizacja kampanii budujących wizerunek marki PwC na rynku, koordynacja inicjatyw wizerunkowych dedykowanych zespołom biznesowym PwC, organizacja i udział w wydarzeniach employer brandingowych (online i offline), m.in. targi pracy, konferencje, warsztaty, meet-upy...
  • Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Budowanie wizerunku marki oraz strategii komunikacji firmy wewnątrz organizacji. Prowadzenie i zarządzanie wewnętrzną stroną firmy Holcim (intranet) oraz koordynowanie komunikacji wewnętrznej. Efektywne komunikowanie projektów, w których wykorzystano nasze...
  • Specjalista/ starszy specjalista ds. standardów współpracy

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:kreujesz i organizujesz spotkania oraz narady dla Pionu Sprzedaży Detalicznej,współpracujesz z jednostkami biznesowymi i jednostkami odpowiadającymi za wizerunek i promocję,dbasz o budżet biura,kreujesz komunikację i narzędzia do komunikacji dla 15 000...