Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 106689
Warunki pracy
- Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Wyjazdy służbowe.
- Reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Budynek znajdujący się w centrum Warszawy, częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariery architektoniczne).
Zakres zadań
- Przygotowuje, prowadzi i przewodniczy kontrolom wykonywania przez wojewodów zadań wynikających z ustawy o cudzoziemcach oraz ustawy o wjeździe na terytorium RP, pobycie i wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin oraz przygotowuje dokumenty pokontrolne zgodnie z przepisami.
- Przygotowuje, prowadzi i przewodniczy kontrolom wewnętrznym w komórkach organizacyjnych Urzędu oraz przygotowuje dokumenty pokontrolne zgodnie z przepisami.
- Przyjmuje, koordynuje i rozpatruje z upoważnienia Szefa Urzędu do Spraw Cudzoziemców skargi i wnioski oraz podpisuje na nie odpowiedzi.
- Realizuje zadania z zakresu kontroli zarządczej.
- Opracowuje materiały i dane dotyczące prowadzonych przez Wydział postępowań kontrolnych i wyjaśniających.
- Przygotowuje odpowiedzi na korespondencję wpływającą do Wydziału oraz prowadzi i uczestniczy w postępowaniach wyjaśniających.
- Zastępuje Naczelnika w czasie jego nieobecności.
- Przygotowuje i przekazuje dokumenty do archiwum zakładowego w zakresie prowadzonych przez Wydział spraw.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawy z dnia 12.12.2013 r. o cudzoziemcach
- Znajomość ustawy z dn. 14.07.2006 o wjeździe na terytorium RP, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin,
- Znajomość ustawy z dn. 13.06.2003 o udzieleniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP.
- Znajomość ustawy z dnia 15.07.2011 r. o kontroli w administracji rządowej.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- Znajomość ustawy o finansach publicznych (zagadnienia kontroli zarządczej).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub rosyjskiego na poziomie B1.
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Przeszkolenie z zakresu czynności kontrolnych.
- Umiejętność organizacji pracy własnej.
- Umiejetność analizy informacji.
- Umiejetność argumentacji.
- Samodzielność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu rozpatrywania skarg i wniosków z zakresu kontroli zarządczej.
- Umiejętność kierowania zespołem.