Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fitness Platinium   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Kraków
praca stacjonarna
835 dni temu
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 106074

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,


- praca administracyjno – biurowa przy użyciu urządzeń, takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,


- praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi,


- horyzont czasowy planowania – powyżej 1 kwartału do 1 roku,


- kontakty zewnętrzne – kilka razy w miesiącu: kontakty z wykonawcą robót utrzymaniowych w celu rozwiązywania bieżących problemów oraz monitorowania postępu prac; Kontakty z instytucjami właściwymi terytorialnie w sprawach związanych z decyzjami, pozwoleniami, umowami, uzgodnieniami i kontrolami,


- praca w terenie,


- krajowe wyjazdy służbowe.


 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,


- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,


- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, budynek posiada windę, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, jednakże nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,


- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


 


 

Zakres zadań

  • analizuje stan techniczny infrastruktury oświetlenia drogowego oraz innych urządzeń związanych z funkcjonowaniem drogi oraz tunelów drogowych zasilanych energią elektryczną, oraz określa potrzeby rzeczowe i finansowe dotyczące ich modernizacji, utrzymania i planowania. Wykonywanie zadań związane jest z realizacją programów rządowych,
  • gromadzi i aktualizuje dane dotyczące infrastruktury drogowej zasilanej energią elektryczną,
  • opiniuje projekty budowy i przebudowy infrastruktury drogowej zasilanej energią elektryczną oraz inwestycje związane z funkcjonowaniem tuneli drogowych, realizowane przez Oddział i innych inwestorów właściwej realizacji inwestycji,
  • załatwia sprawy formalne związane z przyłączeniem do sieci oświetlenia drogowego lub innej infrastruktury drogowej bądź tunelowej zasilanej energią elektryczną,
  • przygotowuje materiały od postępowań przetargowych na dystrybucję i sprzedaż energii elektrycznej oraz utrzymanie infrastruktury zasilanej energią elektryczną,
  • współpracuje z Rejonami, innymi Wydziałami, Gminami oraz zakładami energetycznymi w sprawach z zakresu infrastruktury zasilanej energią elektryczną,
  • przeprowadza kontrolę poprawności działania zasilania systemów tunelowych takich jak: sterowanie tunelu, wentylacja, oświetlenie, łączność radiowa, łączność alarmowa i teletechniczna, monitoring wizyjny i wideo-detekcja, detekcja i sygnalizacja pożaru, wyposażenie komunikacyjne, nagłośnienie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku: elektrycznym lub elektrotechnicznym lub elektroenergetycznym lub energetycznym,
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze energetyki lub dystrybucji i sprzedaży energii elektrycznej lub infrastruktury drogowej zasilanej energią elektryczną,
  • prawo jazdy kat. B,
  • uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV,
  • znajomość przepisów ustaw: o drogach publicznych, prawo energetyczne, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, kodeks postępowania administracyjnego,
  • znajomość sieci drogowej województwa,
  • obsługa komputera w tym dobra znajomość pakietów Pakietu Office,
  • kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie przy montażu, uruchomieniu i eksploatacji rozdzielni elektrycznych o mocy co najmniej 400kVA o napięciu do 20kV
  • znajomość diagnozowania o poprawności działania napędów elektrycznych z wykorzystaniem przemienników częstotliwości,
  • doświadczenie w zasilaniu systemów wentylatorowych i pompowych,
  • podstawowa znajomość systemów sterowania oświetleniem np. DALI,
  • uprawnienia budowlane – elektryczne
  • uprawnienia SEP „E” i „D” do 20 kV,
  • znajomość oprogramowania AutoCad,
  • znajomość funkcjonowania tuneli drogowych.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fitness Platinium   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...