Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 106114
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
- Zagrożenie korupcją.
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Przeprowadza kontrole organów i jednostek podległych Ministrowi lub przez niego nadzorowanych, podmiotów które otrzymały środki budżetowe z części budżetu państwa, której Minister jest dysponentem, podmiotów realizujących zadania finansowane ze środków Funduszu Pracy i Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, kontrole na podstawie przepisów szczególnych oraz kontrole wewnętrzne.
- Opracowuje informacje o charakterze systemowym o wynikach przeprowadzonych kontroli, w tym informacje zbiorcze o realizacji przez wojewodów nadzoru i kontroli w zakresie polityki rynku pracy.
- Opracowuje informacje dotyczące działalności kontrolnej prowadzonej przez Wydział.
- Uczestniczy w opracowaniu okresowego planu kontroli Ministra.
- Opiniuje wpływające do Biura Kontroli i Audytu projekty aktów prawnych i innych dokumentów (np. programy, plany i sprawozdania jednostek podległych lub nadzorowanych), w zakresie właściwości Wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskiedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w tym 1 rok w zakresie kontroli lub audytu wewnętrznego
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie skarg i wniosków
- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
- znajomość ustawy o ochronie roszczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy o rachunkowości
- komunikatywność
- umiejętność współpracy
- umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiągane cele
- umiejętność obsługi komputera: MS OFFICE
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe